با این حال، یک اصل از میراث SWV غیرقابل انکار است: زرنگی آنها در جنگجویان. وقتی همدیگر را میبینیم، دخترها لباسهای شیک و پارچههایی میپوشند – دامنهای با چاکدار، کفشهای پاشنه بلند، طرحهایی از پوست مار مصنوعی. اما نمادین ترین لحظات سبک آنها در دهه 90 به یونیفرم هیپ هاپ آن زمان چسبید. فکر کنید لباسهای گشاد، رنگهای اصلی ناهماهنگ و لباسهای تابویی که تا حدی از برچسبهایی مانند Tommy Hilfiger، Dr. Martens، Donna Karan و Cross Colours تهیه شدهاند. لیون میگوید: «در آن زمان ما کارهای زیادی را انجام میدادیم که آنها اکنون انجام میدهند. اگرچه آنها با استایلیست های برجسته ای مانند جون امبروز و میسا هیلتون کار می کردند، اما سرپرستی کمی ارگانیک تر بود. «اینکه الان چطور است، آن موقع نیست. نام تجاری؟ ما حتی آن کلمه را هم نشنیدیم. آنها به سادگی آنچه را که دوست داشتند می پوشیدند.
در آن زمان – و حتی امروز – گروههای R&B مانند SWV، En Vogue، TLC و 702 دارای ارزش فرهنگی عمده بودند، اما به ندرت تحسینهای انتقادی را به خود اختصاص دادند. وقتی از گمبل پرسیده شد که چرا ممکن است برای دریافت جوایز نادیده گرفته شوند، گمبل صریح است. او با اشاره به آلبوم اصلی گروه می گوید: “RCA”. «RCA برچسبی بود که واقعاً محبوب نبود. در زمانی که ما با RCA قرارداد امضا کردیم، نام مستعار آن Record Cemetery of America بود. وقتی SWV به RCA رفت، هیچ کس انتظار نداشت که ما مانند ما منفجر شویم. من فکر نمی کنم RCA حتی انتظار داشت که ما به اندازه خودمان بزرگ باشیم. احساس می کردم که آنها نمی دانند چگونه بازی را انجام دهند. این یک بازی سیاسی است و آنها آن بازی را انجام ندادند. نه، ما آنطور که باید نامزد نشدیم، جوایز را آنطور که باید نبردیم، و این نقش مهمی در همه چیز داشت.»
خوشبختانه SWV از باد دوم خود استفاده می کند. تابستان امسال، گروه با یک بازیگر افسانهای R&B به تور خواهند رفت: لباس کاملاً مردانه Jodeci. جانسون میگوید: «شما میتوانید آن لبه خیابان و موسیقی خوبی را که در دهه 90 دوست داشتید، دریافت کنید. “جودسی هنوز هم می تواند دختران را به راه بیندازد!” او با خنده اضافه می کند.