هانلی همچنین به دنبال پایداری بیشتر در طرحهای خود است و همیشه مجموعههایی را با تکههای فرسوده یا پارچههای مرده ایجاد کرده است. هانلی میگوید: «من عاشق جمعآوری لباسهایی هستم که مردم اساساً آنها را ضایعات یا غیرقابل پوشیدن میدانند، و دوباره از آن منبع چیزی مطلوب ایجاد میکنم. “این پروژه فقط همین است.”
عکس: با حسن نیت از Xian Liu
در حالی که استفاده از لباسهای ارزان قیمت ممکن است در حال حاضر مرسوم باشد، اما دست دوم برای Claw که بیش از 10 سال است به این روش طراحی میکند چیز جدیدی نیست. Claw میگوید: «من فقط روی تیشرتهای قدیمی و پرزهای قدیمی چاپ میکنم. “من متوجه شدم که چقدر در این تجارت ضایعات وجود دارد، و همه این لباسهایی که زندگی قبلی داشتند هیجانانگیزتر از خرید یک دوجین سویشرت جدید بودند. و سپس هر قطعه متفاوت است، و این یک چیز خاص است.”
این پروژه همچنین یک لحظه هیجان انگیز برای این سه نفر است که سال ها با هم در ارتباط بوده اند. در اوایل دهه 00، وولنز از طریق معرفی دوست پسر سابقش برای Claw کار می کرد. وولنز میگوید: «من در رشته طراحی گرافیک تحصیل میکردم و سپس شروع به کار گرافیک برای او کردم. او یک OG است، و او یک اسطوره نیویورک است، و بخشی از تجربه مد من است. وولنز دستیار سوم کلاو بود. او درباره همکاری با این آرایشگر می گوید: «این آغاز 15 سال همکاری بود. در مورد هانلی، طراح برای وولنز کارآموزی کرد و متعاقباً وولنز یکی از نمایش های او را طراحی کرد. وولنز می گوید: «دایره کامل است.