معرفی رنگ سال 2023 پنتون – به Magentaverse خوش آمدید!

فرآیند پنتون برای انتخاب رنگی که فکر می‌کند بیشتر با روح لحظه‌ای همگام است، تحقیقات روش‌شناختی و غریزه درونی را ترکیب می‌کند. آیزمن و پرسمن در طی ارائه‌ای در تماس ما به تعداد زیادی از مشاهدات سرخابی که به‌طور خودبه‌خود تولید شده‌اند، اشاره کردند که از مد، لوازم آرایشی، طراحی ماشین مفهومی، هنر دیجیتال، رسانه‌های اجتماعی و حتی نکات برجسته در مدل موهای کریس آنجل شعبده‌باز ایجاد شده‌اند. این تمرین در انسان شناسی رنگی، آنها را نسبت به پول فرهنگی معاصر Viva Magenta متقاعد کرد. آن‌ها سپس از خود پرسیدند که چرا رنگ قرمز کارمینی – که رنگ آن در اصل از کوشین مصرف‌کننده کاکتوس‌ها تهیه می‌شد – اکنون موضوع چنین اجماع گسترده‌ای است. نتیجه گیری آنها؟ پرسمن گفت: “ما به رنگی نگاه می کنیم که تغییر دیدگاه ما را برجسته می کند، نیاز ما به احساس قدرت را برجسته می کند، و به ما قدرت می بخشد که می توانیم شجاعانه، مثبت و بدون ترس مسیر جدیدی را با اعتماد به نفس در آغوش بگیریم.”

آن را همانطور که می خواهید در نظر بگیرید – ترجیح شخصی من با کمی نمک است – اما شکی نیست که Viva Magenta 18-1750 یک سایه رنگارنگ و پیچیده از قرمز است که ارزش قدرتمندی را به چشم ارائه می دهد (به خصوص عالی به نظر می رسد که توسط مدل سازی شده است. جنیفر لوپز در ووگ جلد نوامبر). پنتون به دنبال این است که این ارزش را از طریق مجموعه‌ای از مشارکت‌های هم افزایی با شرکت‌هایی از جمله موتورولا، ناسا، لنوو و غیره به اشتراک بگذارد. ثمره همه اینها بخشی از یک نمایشگاه همه جانبه خواهد بود که توسط استودیوی فناوری/هنر بین‌المللی ARTECHOUSE در میامی برگزار می‌شود، که این یکشنبه افتتاح می‌شود و وعده می‌دهد که بازدیدکنندگان را در “Magentaverse” در بر بگیرد. پرسمن اضافه کرد: “ما احساس می کنیم رنگی است که منعکس کننده نوآوری و تحول جهانی است که در حال وقوع است، و همچنین رنگی است که امکانات گسترده ای را که پیش روی ما قرار دارد برجسته می کند.”



منبع