مد سریع: فرشتگان پالم به فرمول 1 شتاب می‌دهند

پس از اولین نمایش باند هفته مد پاریس در خیابان کامبون، Palm Angels از سرعت خود کم نمی کند. این خانه ایتالیایی وارد اتودروم بین‌المللی میامی شد، جایی که جایزه بزرگ میامی در آخر هفته گذشته برگزار می‌شد تا اولین مجموعه خود را به عنوان اسپانسر هاس، تنها تیم فرمول 1 آمریکا، ارائه دهد.

قبل از شروع آنها، امیدها زیاد بود که هاس پس از اینکه مگنوسن توانست مسابقه را از مقام چهارم شروع کند، در جمع سه نفر برتر به پایان برسد – با کسب یک جایگاه روی سکو. همانطور که Ragazzi توضیح داد، در سال 2022 تعداد مخاطبان تلویزیونی برای فصل F1 1.54 میلیارد نفر ثبت شد، در حالی که به طور متوسط ​​70 میلیون نفر هر مسابقه را تماشا کردند. ما می خواستیم با F1 درگیر شویم زیرا بعد از نتفلیکس برای زنده ماندن رانندگی کنید این ورزش به یکی از سریع‌ترین ورزش‌های در حال رشد در ایالات متحده تبدیل شده است و جمعیتی که به آن توجه می‌کنند واقعاً جوان و متنوع هستند.» هاس تیمی است که ما واقعاً با آن ارتباط داریم زیرا آنها از تخصص ایتالیایی برخوردارند – زیرا با فراری شریک هستند – اما آنها آمریکایی با نگرش و روحیه آمریکایی هستند. بعلاوه آنها افراد ضعیفی هستند – نسبت به بقیه افراد تازه کار – و ما نیز با آن ارتباط داریم.



منبع

نیکو هالکنبرگ از آلمان و هاس فرمول یک در گرندپری فرمول یک در میامی.

عکس: با حسن نیت از هاس

بنیانگذار فرانچسکو راگازی میزبان یک شام قبل از مسابقه با رانندگان تیم، نیکلاس هولکنبرگ و کوین مگنوسن بود. و همچنین کندیس سوانپول، جوزفین اسکریور، استلا مکسول، بروکلین بکهام، ایوان راس و تایلر هرو از میامی هیت. همچنین فرانسیس سوارز، شهردار میامی، و استفانو دومنیکالی، مدیر عامل F1، حضور داشتند که اهمیت جایزه بزرگ را که اکنون در دومین سال خود قرار دارد، برای اقتصاد محلی نشان می دهد. این شب مصادف شد با راه اندازی مجموعه جدیدی با نام تجاری مشترک با هاس که از لباس های پیت لین و یک کفش ورزشی جدید با پاشنه فنری تشکیل شده بود. وقتی زمان مسابقه بعد از ظهر روز بعد فرا رسید، هولکنبرگ و مگنوسن لباس‌های مسابقه‌ای با طرح نخل پوشیدند تا ماشین‌های خود را با نشان‌واره نخل با سرعت بیش از 200 مایل در ساعت در اطراف پیست میامی برانند.