مجموعه Off-White Resort 2024 | ووگ

این مجموعه با عنوان «بازگشت به خانه» بود. کامارا گفت: “این در مورد بازگشت به اصول اولیه خارج از سفید است. و همچنین می‌خواستم مجموعه‌ای بسازم که دارای حساسیت آمریکایی باشد… به‌عنوان یک آفریقایی بومی، دیدگاهم را در مورد دیدگاه آمریکایی بررسی کردم، و اینکه چگونه می‌توانیم آن را به اولین مردم آمریکا مرتبط کنیم.» هنگامی که به ماه می رسید و به پایین نگاه می کنید، فضانوردان می گویند، متوجه می شوید که همه ما از یک مکان آمده ایم. کامارا گفت که او به دنبال بیان یک “زبان جهانی بومی” است.

شماره 23 به صورت پینستریپ و چاپ و نوارهای گراس گرین اسپرت در خیاطی ادغام شد. یکی از لباس‌های مردانه، ژاکت و شلوارک، از چرم بسکتبال دوخته شده بود، در حالی که دکمه‌های بافتنی شکل گابیچی با لبه‌های پیسلی، آن شماره کلید را در پشت آن نشان می‌داد. کامارا گفت که همکاری اخیر این برند با شیکاگو بولز هویت او را در اینجا آشکار کرده است (شماره مایکل جردن 23 بود). ژاکت‌های جین و ژاکت‌های گاباردین چندلایه‌ای، نسخه جدیدی از لوگوی چهار پیکان شرکت را نشان می‌دادند، و یک ژاکت بافتنی زیپ‌دار کناری، نمای داخلی منهتن را نشان می‌داد که جلوی آن یک بالن هوای گرم قرار داشت. کامارا گفت: «ما به زمین برگشتیم و لباس‌های زیبایی را که می‌خواهید بپوشید بررسی می‌کنیم.»



منبع

این قصد به مجموعه‌ای تبدیل شد که مملو از دال‌هایی بود که هم برای برندهای سفید و هم برای برندهای فرهنگی گسترده‌تر بودند. کامارا در خیاطی “وسترن” با استفاده از طناب های گاوچران در مقابل یکدیگر با نوارهای شکسته “بوفالو” بازی کردند که شبح های آن نیز از طریق حساسیت لندنی طراح به فرآیندی از پتریاسیون اشعه اشاره می کرد. جلیقه‌های ریب‌ژرسی و توری با هم ترکیب شده و به تکه‌های لباس زنانه پیچ خورده و پرده تبدیل شدند. ما با لباس‌های چرمی زرد توری و ریز به قلمرو Stevie Nicks Meet Don Henley رفتیم. نقش برجسته‌های خالکوبی روی بافتنی‌ها و دستمال‌ها جوهر می‌شدند، طرحی که کامارا می‌گوید به یک موتیف معمولی خانه تبدیل می‌شود. در اینجا، اینها هم برای مردان و هم زنانه اجرا می‌شوند، همانطور که یک چاپ اسکن به معنای رنگ سفید مابین سفرهای جهانی بود. ویتامین‌ها، دستگاه‌های بازی، یک توپ بیس‌بال و یک سند با نام تجاری Off-White از جمله مواردی بود که در آن فاش شد.

در پشت صحنه، هم Off-White و هم گروه مادرش New Guards اخیراً در معرض تغییر ساختار دکل های اجرایی مربوطه خود قرار گرفته اند. در همین حال، برندی که برای اولین بار NGG را به چنین وضعیت نیروگاهی رساند، تحت هدایت خلاقانه ابراهیم کامارا به توسعه خود ادامه می دهد. فصل گذشته، کامارا ما را از طریق سیرالئون به ماه برد (نه به روش رمزنگاری). در این مجموعه تفریحی، او به کاوش در فضاهای فرهنگی ایجاد شده توسط نیروهای متحول قرن بیست و یکم جهانی شدن، دیاسپورای دیجیتال و جاذبه هویت شخصی ادامه داد.