در سه هفته و یک روز، فارل ویلیامز اولین لباس مردانه لویی ویتون را خواهد داشت. موردانتظارترین نمایش فصل، اگر نگوییم سال، ورود این سوپراستار موسیقیدان، تهیه کننده، خواننده، ترانه سرا و سازنده برند به لویی ویتون، مرحله جدیدی در رابطه مد با افراد مشهور را رقم می زند. تا به حال این صنعت از مجاورت ها استفاده می کرده است، به عنوان نامی که در همکاری نورها با دوناتلا ورساچه و پدیده پاپ Dua Lipa در جشنواره فیلم کن شاهد بودیم.
اکسید شده کلمه ای بود که در بیانیه مطبوعاتی استفاده شد. این مجموعه توضیح داد: «مرکز فرهنگ آتش به عنوان نماد جهانی اتحاد است: مکانی از نور که ما را به درون خود می کشاند و به هم متصل می کند. در اوج یک دوره جدید در مزون، آتش نیز به عنوان یک چراغ انتقال عمل می کند – در آستانه یک طلوع جدید.
کلیدها به ویلیامز تحویل داده شده است، و با نزدیک شدن به زمان نمایش در 20 ژوئن (تاریخ از روز پنج شنبه معمول ویتون به سه شنبه، شب افتتاحیه هفته مردان پاریس) – ناظران مد و کلکسیونرهای LV به طور یکسان در تعجب هستند که دیدگاه ویلیامز برای خانه چگونه است. از دوست و سلف خود، ویرجیل ابلو، فاصله خواهد گرفت. در این راستا، این ترکیب پیش از بهار یادآوری مفید از امضای طراح فقید است. این کار استودیو طراحی است که Abloh ساخته است.
خیاطی یکی از روبریک های آبلو بود. نمایشهای او معمولاً با کت و شلوار شروع میشد و این مقولهای بود که او با ادامه حضورش در LV اعتماد به نفس بیشتری در آن پیدا کرد. در اینجا ما یک تک سینه دو تکه در یک الگوی استتار به دست آوردیم که با بررسی دقیق مشخص شد که از نقشه جهان شکل گرفته است. با این حال، در بیشتر موارد، کت و شلوارها به نفع بیشتر لباسهای لوکس خیابانی و ورزشی با نشانواره کماهمیت میشدند، از آن دست که او نقش بزرگی در محبوبیت در دهه ۲۰۱۰ داشت: چکهای دامیر در مقیاس بزرگ که با بافتی شبیه چرم Epi چاپ شده بود. ستهای پیراهن و شلوار همسان، شلوار گرمکن و جلیقههای پشمی استتاری با LVهای سایز بزرگ در این الگو کار کردهاند، و تکههای جین تکرنگی که به نظر میرسند.
اما فضایی برای ایدهها و مضامین دیگر وجود داشت، از جمله یک ژاکت، تیشرت، و شورت چاپ شده با “بروشور” که حاوی پیامهایی (“یک صندوق عقب برای شش بطری و یک چمدان برای عروسکها”، “بازسازی، بازسازی، تکرار، و غیره) و گرافیک هنری، و یک ژاکت دیگر با مروارید دوزی که روی آن نوشته شده است: «خط و جعبه ویولن». آنچه به آن اشاره میکند مشخص نیست، اما این تصور که ممکن است معنای پنهانی داشته باشد، در جذابیت آن مرکزی به نظر میرسد.