همچنین به همین دلیل است که این سفر الهامبخش خاصی ندارد: طراح در بازدید از نمایشگاه گفت: “همه چیز فقط اتفاق می افتد و لحظات خاص را جشن می گیرد.” اگر در کلکسیون خودش برای لباس مجلسی به او فکر می کرد کراوات مشکی را به ذهنش می رساند، همچنین او را به ترکیب رنگ ها ترغیب می کرد – رنگ آبی مایل به خاکستری آسمان پاریس، رنگ هلویی یک بلینی که در اپرا گارنیه مزه دار شده بود – که از او استخراج شده بود. زندگی جدید در شهر نور (او پیشنهاد داد: “برای من، بلینی یا نیم تنه است.” پس از آماده شدن این مجموعه، استودیو آن را در چمدان ها انداخت. یک قطار 24 ساعته بعد، طراح مجموعه کامل را در پاریس کشف کرد.
اکتبر که از او خواسته شد در مورد چالشهای هنر خود توضیح دهد، پاسخ داد: «هر کسی مشکلات خود را دارد. کار ما ایجاد زیبایی است.» این، بهعلاوه یک تعهد غیرتمندانه برای تحویل به موقع، جهنم یا آب بالا – چه از طریق عملیات آنلاین در استونی یا با قطار یا هر چیز دیگری – او را به نیروی طبیعت تبدیل میکند.
منبع
زندگی و چشم انداز آنا اکتبر – از نظر شخصی و حرفه ای – درسی عینی در تاب آوری است. به طور کلی، مجموعه پیش از پاییز در کیف، در میان موشک ها و کمبود برق و گاهی اوقات در سیستم مترو پناه می گرفت، تولید شد. و با این حال، زمانی که اکتبر آنجا بود، او تصمیم گرفت که در کلاس باله شرکت کند و در روز در یک غوغا شرکت کند – زیرا مقررات منع آمد و شد شب را غیرممکن می کند – که احساس می کرد “زیبا، سکسی، با این اراده برای زندگی کامل” (در پایان). در آن رویداد، جمعیت با سرود اوکراین شروع شد). او در روز تولدش، شب سال نو، لباس پوشید و با کفشهای پاشنه بلند و یک بوآی فانتزی بیرون آمد.
پل بین گذشته و حال اکتبر در اعداد قلاب بافی و بافتنی آشکار است – قلاب بافی بیش از آن چیزی است که تصور می شود، زیرا از فرانسه از طریق لهستان به اوکراین رسیده است. آن قطعات به داستان و روند زندگی او می گویند: دسته ای از ملحفه های میز قلاب بافی، گلدان ها و مواردی از این دست که تابستان گذشته در سفر به یونان برداشته شد، تبدیل به لباسی در مجموعه بهار شد، زیرا «نشستن و چیدن قطعات کنار هم» چه چیزی او را خوشحال می کند برای قبل از پاییز، او این فکر را با یک قلاب بافی قابل توجه ادامه داد که «هنگامی که رویای طراح بودن را در سر داشتم». همچنین لباس بافتنی در این فصل جدید است که با استفاده از تکنیکهای سنتی اوکراینی ساخته شده است، به عنوان مثال یک کتانی آبی یا یک لباس بدن سفید که از تکههایی که در آرشیو مرکز فرهنگ عامیانه موزه ملی ایوان هونچار، چند روز قبل از بستهبندی و انتقال آن به پناهگاه امن.
لباسهای زیر زنانه امضای ماه اکتبر هستند و در این فصل به شکلی واضح و اریب ظاهر میشوند. در وهله اول گل رز بود که با لیزر برش خورده و با دست دوخت روی کامیزوهای ارگانزای ژاپنی بود. در همین راستا بدنه هایی با نیم تنه نیمه ماه دوخته شده بود. یکی از لباسها، به رنگ مشکی بدنه با بریدگیهای چشمگیر، کاملاً برای افراد مغرور بود. گاهی اوقات، همه چیز کمی پیچیده میشود، مانند یک لباس بافتنی هلویی با کمربند بند مانندی که به دامن اجازه میدهد بیاعتنایی به باسن آویزان شود. کت و شلوار ظریف در این فصل جدید است و با مشارکت خیاط سفارشی زلنسکی و وزیرانش تولید شده است (اکتوبر گفت: «هلموت نیوتن بیشتر، بهتر است). به عنوان مثال، این تلاش منجر به یک کت زنانه با قلاب و چشمی شد که تا آستین آن بالا می رفت. بدون بستن، قطعه بیشتر شبیه شنل می شود. در جای دیگر، یک لباس نیم تنه سفید “بالون” در پارچه ژاپنی که از بطری های بازیافتی ساخته شده است با یک کرست داخلی طراحی شده است تا “جدی شود”. لباسی با دامن تافته مشکی و نیم تنه دوخت سفید برنده بود.