مجموعه آماده پوشیدنی فندی بهار 1999

اکسسوری‌ها عنصر اصلی هر مجموعه فندی هستند، و برخی از کیف‌های باگت سیلویا ونتورینی فندی در اینجا از نوع مهره‌ها و آینه‌کاری‌هایی هستند که هیپی‌ها در عصر دلو محبوبیت کردند. این برند منوی خود را گسترش داد و شامل یک مینی کیسه غیرقابل مقاومت – پیش درآمدی برای کیف های اواخر دهه 2010 – به شکل کروسانت فریبنده و به اندازه میان وعده بود.



منبع

یادداشت سردبیر: پیش از افتتاحیه «کارل لاگرفلد: خط زیبایی» در مؤسسه لباس، ما استعداد او را با افزودن پنج نمایش آرشیوی دیجیتالی شده جدید به آرشیو Vogue Runway تجلیل می کنیم. این یکی برای فندی در اکتبر 1998 در میلان نمایش داده شد.

ماده مورد علاقه کارل لاگرفلد کاغذ بود، و به نظر می رسید که او برخی از خواص آن را – مانند دو بعدی بودن مسطح آن – به چرم و سایر مواد برای این مجموعه فندی منتقل می کند. فصل بهار 1999 Y2K را پیش‌بینی می‌کرد و با ظهور قرن جدید، بسیاری از طراحان به عصر فضا نگاه کردند. رنگ سفید ترد در این مجموعه و همچنین کفش های جورابی آن می تواند چیزی را مدیون آندره کورژس یا به سادگی امکان و وعده ای است که در یک صفحه کاغذ تمیز، نقطه شروع روزانه لاگرفلد، تجسم یافته است.

به نظر می‌رسید که بخش عمده‌ای از ساخت‌وساز از طول و عرض مصالح پیروی می‌کند، با درز یا تیراندازی کمی. چه زمانی ووگ ویراستاران مجله با شلوارهای سفید پوکه ای با تناسباتی که با شلوار جین JNCO برای شماره مارس 1999 برابری می کرد، عکس گرفتند، سردبیران مجله با هیپ هاپ ارتباط برقرار کردند. آنها همچنین شبیه بادبان بودند و به احساس مجموعه (قبل ازنیلوفر سفید) گلم ریویرا ایتالیایی. ماه بعد در سرمقاله دیگری، بوندشن یک دامن قرمز هوادار و اسپرت از این نمایش با پای برهنه در ساحل پوشید.

لاگفلد با برداشتن قیچی، شکاف‌های افقی را در کناره‌های لباس‌ها و تاپ‌ها برید، که باز می‌شدند تا رنگ متضاد، شبیه به کاغذهای دو رو نمایان شود. برخی از لباس‌های ژاکت‌واره‌ای با کت و شلوار جلوه‌ای گرافیکی ساده از بریدگی ماتیس داشتند. افزودن بافت، پارچه ای چروکیده مانند Tyvek بود. لباس های طلای مات، گزارش شده است دیلی تلگراف، با استفاده از پوست گاو طلاکاری شده با رنگ طلایی ساخته شده اند. نوع متفاوتی از درخشش با استفاده لاگرفلد از پلاستیک ایجاد شد که او آن را با چرم ترکیب کرد و جهان مصنوعی و طبیعی را با هم ترکیب کرد.