از آخرین بار ووگ سالی لاپوینت را دید، او استراتژی فروش خود را تجدید نظر کرده است. آستینهای با خط پر و لباسهای پیراهنی خوش فرم هنوز در DNA برند او وجود دارد. اما به جای ساختن (و فروش) لباس برای Upper East Siders که عاشق خرید در خردهفروشیها هستند که مشتری اصلی او بودند، اکنون نسل جدیدتر و جوانتری از خریداران آنلاین مزمن را هدف قرار داده است.
شناسایی یک قطعه LaPointe سخت نیست، حتی اگر برند او را نشناسید. به لطف قیمت پایینتر و سهولت یافتن قطعاتش در خردهفروشهایی مانند Net-A-Porter، Nordstrom، و Neimans، احتمال زیادی وجود دارد که هر زیلنیال جوانی با یک پولک دو تکه رنگارنگ یا پردار وارد یک مهمانی شیک در سوهو شود. او را پوشیده است این برچسب مورد علاقه سلبریتی های مستقر در لس آنجلس مانند جنرها، کارداشیان ها و مگان فاکس است که دوست دارند لباس هایی بپوشند که یک عکس بیانیه ایجاد کند و همچنین در اینستاگرام طنین انداز شود. اما اگر LaPointe دو سال پیش عمدتاً بر روی لحظه آنلاین تمرکز می کرد، امروز به لوازم قدیمی کمد لباس نیز فکر می کند که شامل ژاکت های کشمیری، شلوار جین جین و لباس های بدن می شود. رنگهای خنثی در رنگهای خاکستری و مشکی و همچنین ترانشههای جین کوتاهشده با یقههای جداشدنی که میتوانید از شب به روز ببرید، وارد ترکیب شدهاند. ممکن است در گذشته برای خرید خز به LaPointe رفته باشید، اما در سال 2023 او می تواند منبع شما برای شلوار جین باشد.