وینترلینگ دستور مولر و شر را بهعنوان «مد لباس قرون وسطایی» توصیف میکند، و او و ریچاردز را به عنوان اصلیترین لوازم اصلی نمایش تبدیل میکند. سو میگوید: «مد سریع در جهان وجود دارد، اما در اینجا، هر قطعهای حاصل این هنر استادانه و کاردستی چندین نفر است. مراقبت و تخیل و هوس و عشق در هر قطعه و جزئیات هر لباس وجود دارد.
جنیفر مولر، طراح لباس، رویکرد خود را توضیح میدهد: «این شتر مادربزرگ شما نیست»
مولر برای این قطعه به سراغ دستان متخصص اریک وینترلینگ رفت که مغازه لباس او در منطقه گارمنت نیویورک لباس هایی برای شرور، نمایش شر، و HBO عصر طلاکاری بین دیگران. وینترلینگ حدود ده سال پیش در لسیج تکنیکهای گلدوزی را مطالعه کرد تا بتواند در محل در نیویورک گلدوزی کند، برخلاف برونسپاری که در خارج از کشور رایج است. “همه می پرسند که آیا این کار در هند انجام شده است یا خیر، و من پاسخ می دهم که این کار در اینجا در خیابان 35 انجام شده است.”
وینترلینگ با گوش دادن به ضبط اصلی بازیگران برادوی جولی اندروز و ریچارد برتون بزرگ شد، اما از دیدگاه مدرن تر مولر انرژی گرفت: «شما نمی خواهید نمایشی را اجرا کنید که ربطی به تماشاگر نداشته باشد. شما نمی خواهید یک قطعه تاریخی بسازید. او توضیح میدهد که میخواهد ظاهری معاصر و با حال و هوای دورهای داشته باشد. میراث طراحی اولین تولید سال 1960 اگر کمی تکان دهنده باشد حکایت دارد. مشتری اصلی، طراح صحنه و صفحه نمایش معروف به نام حرفه ای گیلبرت آدریان یا فقط آدریان بود که پس از مرگ ناگهانی بر اثر حمله قلبی در حین آماده سازی، تونی دوکت جایگزین او شد.
اسلحه مخفی دیگر تیم مولر لاوون “لونی” ریچاردز است، خیاط نیویورکی که کار خود را در مغازه لباس فروشی معروف باربارا ماترا در نیویورک آغاز کرد و اخیراً با مولر در مجموعه تلویزیونی اپل کار کرده است. دیکینسون و همچنین درام سیاسی نتفلیکس، خانه کارت. ریچاردز با خودنمایی می گوید: «من به اندازه کافی خوش شانس هستم که هیچ توانایی طراحی ندارم. من می دانم خطوط باید به کجا بروند. شخص دیگری باید آن را جرقه بزند.» ریچاردز که مستقل و بدون مغازه کار میکند، خود را مکانیک توصیف میکند: «طرحها همه باید ایده شخص دیگری باشد.»