خانه دیور سال گذشته برای اولین بار با طراح افسانه ای فرانسوی فیلیپ استارک، با طراحی مجدد صندلی کلاسیک مدالیون لویی شانزدهم – سبکی که تبدیل به نماد این برند شده است – با آلومینیوم براق و صیقلی همکاری کرد. (زیبایی ظریف نتیجه نهایی باعث شد که عنوان صندلی راحتی “خانم دیور” به آن داده شود.) امسال، آنها با تصاحب Palazzo Citterio در قلب منطقه Brera، این نشست خلاق ذهن را احیا کردند، جایی که نه تنها از یک صندلی رونمایی کردند. طراحی کاملاً جدید – البته با عنوان “Monsieur Dior” به افتخار خود این هنرمند بزرگ – اما آن را در فضایی تئاتری تر ارائه کرد. با ورود تماشاگران به فضای نمایش تاریک، یک دیوار نیم دایره ای پوشیده شده با یک صفحه نمایش LED با خطوط طرحی مانند منحنی ها و خطوط صندلی روشن می شد، قبل از اینکه ده ها صندلی خود را با رشته های معلق به داخل فضا پایین بیاورند، به سمت بالا بال می زنند و مثل گله پرندگان پایین حس درام و عظمت دیور خالص بود.
بایردو
بسیاری از فلسفه بن گورهام در Byredo، برند بوتیک عطری که به سرعت به یک بازیکن قدرتمند آرام در دنیای لوکس تبدیل شده است، ریشه در درک ذاتی او از قدرت رایحه در برانگیختن حافظه دارد. در مورد Bal d’Afrique، یکی از اولین عطرهایی که گورهام به طور خاص الهام گرفته از خاطرات خاطرات پدرش در سفر به آفریقا بود، چنین بود. با نزدیک شدن به پانزدهمین سالگرد عطر، گورهام از هنرمند چندرسانهای Dozie Kanu دعوت کرد تا اولین پروژه برند را برای هفته طراحی میلان ایجاد کند، و اساساً به هنرمند اجازه میدهد هر آنچه را که میخواهد بسازد – به نوبه خود کانو را به چیزی شبیه به یک سفر در مسیر خود هدایت کند. سابقه خانوادگی. این هنرمند متولد هیوستون از تصاویری که از نگاتیوهای عکاسی غنا جمعآوری شده توسط آرشیو سامان، معماری سنگال و کاوشهای تبار نیجریهای خود به دست آمده بود، نشانههای مختلف خود را بهدست آورد که نتیجه آن یک اثر در مقیاس بزرگ برای سایتهای خاص با جزئیات غیرعادی بود. لامپ های کف با طبل ها و قطعات ماشین لباسشویی تا دیوارهای به یاد ماندنی ساخته شده از حصیری و فولادی رنگ آمیزی شده و با تزئینات آجر شیشه ای ساخته شده اند. نتیجه نهایی به اندازه خود عطر قابل توجه و گویا بود.