این برند در کنار توسعه مجموعههای اصلی لباسهای آماده برای مردان و زنان، دو موجودیت جدید را معرفی میکند: اولی، Lanvin Lab، بهعنوان «فضای آزمایشی دعوتکننده مشارکتهای خلاقانه با استعدادهای بینالمللی اثباتشده و رو به رشد – اولین مورد توصیف شده است. در هفته های آینده اعلام خواهد شد.» بخش دوم، یک بخش مجزا از کالاهای چرمی و لوازم جانبی است که توسط یک تیم خلاق جدید پشتیبانی می شود. (کالاهای چرمی بیش از نیمی از درآمد جهانی لانوین را تشکیل می دهند.)
Lanvin جدیدترین برند در سری برندهایی است که با یک راه اندازی خلاقانه جدید آزمایش کرده است. Lacoste اخیراً اعلام کرد که به یک مدل جمعی برای طرح های خود تغییر خواهد کرد که توسط یک مدیر طراحی خلاق نظارت می شود.
برونو سیاللی، مدیر خلاق Lanvin، برند فرانسوی را در بحبوحه تغییر ساختاری که با استعدادهای رو به رشد طراحی شریک می شود، ترک می کند و تجارت کالاهای چرمی خود را دو برابر می کند.
Sialelli در سال 2019 از Loewe به Lanvin پیوست، جایی که او رئیس بخش پوشاک مردانه بود (رزومه او همچنین شامل Paco Rabanne، Acne Studios و Balenciaga است). آخرین مجموعه او برای Lanvin که در ماه مارس در هفته مد پاریس ارائه شد، نسبت به فصل های قبل حال و هوای کمرنگ تری داشت – اگرچه حضور چنگ یی، سفیر برند و فوق ستاره، سر و صدا ایجاد کرد. پیش مجموعه ای که در ژوئن سال گذشته منتشر شد و توسط استودیوی Lanvin طراحی شد، آغاز یک استراتژی تجاری جدید بود که لباس های مردانه و زنانه را در کنار هم قرار می داد.