نظرات، سوالات یا بازخورد؟ به ما ایمیل بزنید [email protected].
پرس های Balenciaga پس از خلبان موفق به فروش مجدد ادامه می دهند
برندهای لوکس مستقیماً در بازار فروش مجدد شرکت می کنند تا مالکیت بیشتری بر فروش دست دوم داشته باشند. در ماه ژوئن، خانه مد ایتالیایی Valentino اعلام کرد که فروش اقلام قدیمی جمع آوری شده از مشتریان را در ازای دریافت اعتبار فروشگاه آغاز خواهد کرد. کانسپت Gucci Vault گوچی نیز قطعات خانه قدیمی را دوباره نمایان می کند. سایر برندها مستقیماً با پلتفرم های فروش مجدد مانند The RealReal و Vestiaire Collective کار کرده اند.
این مقاله در ابتدا در Vogue Business ظاهر شد. برای دریافت خبرنامه Vogue Business، اینجا ثبت نام کنید.
این بسته به مشتریان این امکان را میدهد که لباسها و لوازم جانبی Balenciaga خود را در ازای دریافت اعتبار فروشگاه بفروشند. مشتریان می توانند اقلامی را در فروشگاه های منتخب تحویل دهند که برای احراز هویت، عکسبرداری حرفه ای و قیمت گذاری به Reflaunt ارسال می شود. سپس این قطعات در شبکه جهانی Reflaunt که شامل بیش از 25 بازار ثانویه مانند Tradesy، Vestiaire Collective و پلت فرم فروش مجدد Rebelle در هامبورگ است، فهرست می شوند.
Balenciaga میگوید که عرضه با Reflaunt بخشی از مأموریت گستردهتر آن برای تبدیل شدن به یک «شرکت کاملاً پایدار» است و برای «تشویق شیوههای کاهش، استفاده مجدد و بازیافت» طراحی شده است.
فناوری Reflaunt توسط برندها و خرده فروشان از جمله Net-a-Porter، Ganni و Axel Arigato مورد استفاده قرار گرفته است. Charbit در کنار مدیر خلاق Swarovski، Giovanna Battaglia، از جمله کسانی بود که در طول دوره سرمایه گذاری اولیه خود در این خدمات سرمایه گذاری کرد. در اوت 2022، 11 میلیون دلار دیگر در دور سرمایه گذاری سری A جمع آوری کرد. این بخشی از برنامه شتاب دهنده LVMH La Maison des Startups است که به دنبال ارائه خدمات جدید و محصولات نوآورانه به بازار لوکس است.
Balenciaga در حال پیشروی بیشتر به سمت بازار فروش مجدد است. پس از یک پایلوت موفق، برند متعلق به Kering به طور رسمی با پلتفرم فروش مجدد Reflaunt شراکتی راه اندازی کرد که در آن سدریک شاربیت، مدیر عامل Balenciaga، سرمایه گذار است.