در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90، کرافورد را میتوان به طور مرتب در باندهای پاریس مشاهده کرد که در حال مدلسازی برای بنیانگذار خانه، عضدین علایا بود، که اغلب با طرحهای کاملا مشکی و خوش چهره طراح که تأثیر آن را میتوان به شدت در آثار مولیر احساس کرد، دیده میشد. امروز. (کرافورد و گربر نیز آشکارا قدردانی متقابلی از Alaïa دارند، زیرا سال گذشته با هم در افتتاحیه نمایشگاهی که به کارهای او اختصاص داده شده بود در پاریس شرکت کردند.) با این حال، اگرچه ظاهر شب گذشته گربر ممکن است بیش از یک سوپر مدل دهه 90 باشد. او با استایل پشت سر و روحیه بیحوصلهاش، آن لحظه را احساس میکرد – و کاملاً متعلق به خودش.
نگاه Alaïa کایا گربر ارزش یک سوپر مدل دهه 90 را دارد
دیشب در لس آنجلس، کسی که از هالیوود است برای شرکت در دومین جشن سالانه موزه آکادمی بیرون آمد. مجموعه پر زرق و برق سوپراستارها کار موزه را برای حفظ تاریخ فیلم جشن گرفتند – و با تمام ظرافت های مد روز خود روی فرش قرمز رژه رفتند. اما یکی از جذاب ترین ظاهرهای آن شب از یک پدیده مد به خودی خود ناشی شد: مدل 21 ساله کایا گربر.
عکس: گتی ایماژ
لباس مشکی مشکی Alaïa – متشکل از یک دامن روکش دار و یک یقه یقه اسکی شفاف – برای اولین بار توسط Pieter Mulier، مدیر خلاق خانه، برای مجموعه بهار 2023 در ماه جولای روی باند فرودگاه عرضه شد. (در کار با استایلیست دنیل گلدبرگ، گربر آن را بدون هیچ جواهراتی و با موهای موج دار ساده می پوشید.) اما به همان اندازه که نگاه مینیمالیستی گربر به ظاهر جذاب بود، شباهت عجیب او به یکی دیگر از موزیک های آلایا از دهه های گذشته بود: او. مادر خودش، سیندی کرافورد.