این یک بعد اساسی در مجموعه ای بود که به طور همزمان دیگری را جشن می گرفت: کدهای طراح موسس آن، ویرجیل آبلو. خیاطیهای بریدهشده، شعارهای با ویرگولهای معکوس – این بار «بدون توهین» – و زیپبندها همگی بخشی از کلاژ کامارا بودند. او گفت که مفهوم نقطه شروع او «تحویل» بوده است، آن چسب لجستیکی به ظاهر جادویی که ما را به هم متصل میکند، و افزود که انحراف او این بوده است که با آن مفهوم منتقل شده به ماه بازی کند. این یک ابزار ظریف و هوشمندانه بود که میتوان با آن کدهای غرب آفریقا بازی کرد. در مورد “No Offense”، او گفت: “این چیزی بود که ما در استودیو به آن رسیدیم، در حالی که در حال آزمایش ساختن چیزهای ترکیبی از سنتی بودیم.”
ابراهیم کامارا با کنار آمدن با نقش خود به عنوان کارگردان هنری و تصویری در Off-White، شروع به ارائه بیشتر خود کرده است. آگوست گذشته او دوباره به سیرالئون، کشور محل تولدش که در کودکی به دلیل جنگ داخلی ترک کرد، رفت. او گفت: «بسیاری از تحقیقاتی که در خانه در مورد رنگها، بافتها و پارچهها انجام دادم، واقعاً از آزمایشهایی که در استودیو انجام دادیم خبر داد. یکی از بارزترین شاخصهای آن پارچه، چاپهای مستطیلی آبی با الهام از پارچه کانتری بود – «الگوی جشن» که در این مجموعه پیش از پاییز در پارکای مردانه و زنانه استفاده میشود.
آبلوه علاوه بر ایجاد مجموعهای از آثار که به طور مشخص متعلق به خودش بود، به شکل یک تمرین کار کردن – افریقایی محور، اما نه استثنا، از نظر جمعی رفیع، و ذاتا خیرخواهانه – و این عملی است که به کامارا و همه همکارانش در خارج از سفید اجازه می دهد تا به طور یکپارچه بر آنچه بنیانگذار شروع کرده است بسازند. در اینجا کامارا تلاش کرد تا خطوط سرشانههای سختتر لباسهای بیرونی و خیاطی مردانه را گرد و نرم کند، و همزمان قدرت و امنیت را در جزئیات بند «تحویل» در لباسهای زنانه اعمال کند. در کنار هم بودن این دو در دامنهای چیندار با لبههای مختلف و ترکیبی از تکههایی مانند یک لباس مجلسی وجود داشت. سختافزار و چاپها دارای نشانههای آج لاستیک و حملونقل بودند که در دهانههای برخورد لاستیک با شهابسنگ در آن مناظر قمری که فاصلهای را برای کامارا برای کار با آرامش فراهم میکرد، برخورد کردند. کامارا گفت که شعار شخصی او برای این مجموعه On The Go: Off-White به حرکت خود ادامه می دهد.