در نگاه اول، این مجموعه پیش از پاییز، با سایههای سرمهای و خاکستری، و سیلوئتهای معمولیتر براونی، روحیهای بسیار هوشیارتر از بهار دارد. البته، هرمان ملویل کلاسیک داستانی از وسواس و انتقام است، اما به این لباسها بیشتر نگاه کنید – لباسهای براون معمولاً به بازرسی دقیق پاداش میدهند – و طنز را نیز در آنها خواهید یافت. کت دو سینه اینترسیا را ببینید که در آن یک قایق نجات پر از ملوان توسط نهنگ اسپرم غول پیکر کوتوله شده است، یا کت و شلوار دامن دوخته شده در کاغذ دیواری که نبرد نهایی در دریا بین کاپیتان آهاب و موبی دیک را به تصویر می کشد. در قسمت لوازم جانبی، کیف هکتور دوستان جدیدی را نه تنها در قالب نهنگ پیروز، بلکه به شکل کشتی محکوم به فنا، Pequod پیدا کرده است.
در مورد سیلوئت های این فصل. اگرچه یک یا دو تغییر کوتاه در دهه 60 وجود دارد، غریزه براون این بود که شلوار لاغر و بلند خیاطی خود را کوتاه کند و شلوارهای زیر دامن را بیشتر کند. افزودن جوراب شلواری توییدی که جدا میشود، جلوهای مشابه ایجاد میکند. نکته قابل توجه در مورد براون این است که زیبایی شناسی او به قدری خوب طراحی شده است، آنقدر منحصر به فرد است که هر دو مجموعه سیندرلا و موبی دیک را فقط او می توانست طراحی کند.
چگونه میتوانید یک اپرا گارنیر فوقالعاده را دنبال کنید که با گوندولین کریستی با یک کت بافته باز شد و با ام جی رودریگز با دکمه و کراوات بسته شد، شورتهای پسری که به کمر شلوارش نگاه میکردند، نه فقط به «کادیلاک صورتی» آرتا فرانکلین. ،” ولی که در کادیلاک صورتی؟ اگر تام براون هستید، در مورد چهره، و مبادله کنید سیندرلا، که یکی از نقاط مرجع او برای بهار بود، با موبی دیک.