KITH به تازگی فضای وسیعی به مساحت 5500 فوت مربع را در Rodeo Drive افتتاح کرده است که دومین مکان آن در لس آنجلس است. قابل درک است که الهام بخش مجموعه بهاری آن نیز بوده است. رونی فیگ، مدیر خلاق KITH یک روز پس از جشن افتتاحیه فروشگاه، در مورد زوم توضیح داد: «اگر به فروشگاه نگاه کنید، مقدار زیادی سنگ تراورتن و این سنگ مرمرهای رنگی متفاوت را خواهید دید. احساس تک رنگ مجموعه، رنگ بژ، رنگها و بافتهای روشنتر، اما مهمتر از آن، حس لوکس کاری که ما در Rodeo انجام دادیم، واقعاً با لباس صحبت میکند.»
تکه دوزی موضوع بزرگی در این فصل بود و در لباس بافتنی بسیار موفق بود، از جمله ژاکتهای کشباف ساخته شده از پانلهایی با اندازههای مختلف بافتنی: دندههای نازک، بافتنیهای کابلی و غیره، یکی در سایههای قهوهای مایل به زرد، بلغور جو دوسر و سفید کمرنگ. و دیگری در یک پالت دلپذیر از رنگ آبی روشن، آهکی، و خاکستری. در جاهای دیگر، یک ژاکت جیر وصلهکاری شده برای دستیابی به بافتی دندهای که در نگاه اول شبیه به رنگ مخملی به نظر میرسید، استفاده شده بود. این همان جیر وارداتی از انگلستان است که برای کلارکز استفاده می شود. آنها از این جیر روی والبیهایشان استفاده میکنند، بنابراین ما آن پارچه را برداشتیم و روی ژاکت گذاشتیم.» این احتمالاً لوکس ترین لباس بیرونی مجموعه است.» کلارکز مدتهاست که با KITH همکاری میکند، و در این فصل، فیگ با وارد کردن آدیداس به این ترکیب، این همکاری را یک قدم جلوتر برد. برداشت او از کفش همیشه محبوب آدیداس سامبا دارای زیره کرپ علامت تجاری کلارکز است.
چند فصلی است که فیگ بر پارچهها و مواد KITH تاکید میکند تا علایق شخصی خود را به خوبی منعکس کند و سبک شخصی او را منعکس کند. فیگ میگوید: «وقتی مردم به من و برند فکر میکنند، من واقعاً میخواهم که به پارچهها توجه کنند و ما به خاطر پارچههایمان شناخته شویم. “من هرگز نمی خواهم برای لوگو هزینه ای بپردازم.”
چاپ های Paisley در مجموعه های KITH مورد استفاده قرار می گیرند و بسیاری از آنها در اینجا وجود دارد. یک ژاکت سبک وزن و یک شورت همسان که از پوپلین نخی سبک وزن لحافی ساخته شده بود (که زیر یک ژاکت سودمند برای کمی لبه پوشیده می شد) با نوعی گلچینی شلوغ چاپ شده بود، مانند درخت انگور که بدون مراقبت مانده است. روی یک ژاکت ماشین لباسشویی نیلی ژاپنی، پیسلی به عناصر آن تبدیل شده بود و به پانل های مختلفی جدا شده بود که سپس به هم چیده شدند. در زیر، یک کشباف سرمهای و سفید اینترسیا نیز اشکال منحنی خط امضای یک چاپ پیسلی را به نمایش میگذارد که حتی بیشتر به قلمرو جدیدی کشیده شده است.
این موضوع در پارچه دو بافته بلغاری که این برند چند فصلی است با آن کار می کند مشهود بود. Fieg آن را بخشی از طیف “کت و شلوار” KITH می داند – و در آخرین ظاهر مجموعه کاملاً تأثیرگذار است. یک پیراهن آستین کوتاه و یک شلوار هماهنگ به رنگ مشکی با نوارهای خاکستری ساخته شده بود. پیراهن به صورت ژاکت باز و روی یک تی شرت سفید و جلیقه پوشیده شده بود. این همه یک ظرافت بسیار آرام است.