ترون مدتی است که بی سر و صدا کار می کند، ایده خود از Atlein را بهبود بخشیده و کامل می کند، اما این مجموعه مانند یک لحظه پیشرفت به نظر می رسد. تسلط بیشتر در بیان تکنیک، تعهد هرچه بیشتر به پایداری (بسیاری از پارچه های او دوباره به چرخه درآمده یا بازیافت شده بودند) و اجتناب از هر چیز اضافی در دنبال کردن لباس هایی که قوی، واقعی و بالغ هستند. نمایشهای این فصل نشاندهنده مُد نسبتاً عجیبی در چهارراه است: ظاهری که مانند آتش بازی در رسانههای اجتماعی روشن میشود و به سرعت ناپدید میشود. اظهارات قدرتمند و اجتناب ناپذیر برند در مقیاس جهانی اجرا می شود. یک طراح مستقل که در هنر ساختن مهارت دارد باید چه کاری انجام دهد؟ ترون به نوبه خود واضح است. او گفت: “با این مجموعه، من با خودم صلح کردم و به عنوان یک طراح چه کسی هستم.” من طوری متمرکز هستم که قبلاً هرگز نبوده ام.»
وقتی سیگورنی ویور Xenomorph ترسناک طراحی شده توسط HR Giger را به آرواره های جهنم در Alien فرستاد، او چیزی بیش از اجازه دادن به تماشاگران فیلم در نهایت بازدم انجام داد. ویور در نقش الن ریپلی قهرمانی را برای اعصار مختلف خلق کرد که مورد احترام طراحان از جمله آنتونین ترون آتلین قرار گرفت. ترون چند روز قبل از نمایشش گفت: “من اولین بار در 14 سالگی Alien را دیدم.” وقتی پنهان می شود و سعی می کند وارد لباس فضایی شود، سکسی است، اما این یک سکسی است که برای خودش و خودش است.»
ممکن است از نگاه کردن به کلکسیون بهاری موفق ترون، سرنخهای بصری الهام گرفته شود: جلوه بند کشیدهاش شبیه به خستگیهای ریپلی. پوست و موهای خیس و لطیف مدلها شبیه به ظاهر او در حالی که او جنگ یک زن خود را علیه یک جانور قاتل پیر و بزرگ به راه انداخته بود. با این حال، این غذای واقعی در اینجا نبود. ترون از زمانی که Atlein را راهاندازی کرد، از مهارتهای برجستهاش در پارچهکشی و برش با پیراهن، پارچه مورد علاقهاش، برای خلق لباسهایی استفاده کرد که به یک زن قدرت میبخشد. او ممکن است یک پسر باشد، اما در اینجا مطلقاً جایی برای عینیت یافتن نگاه مردانه وجود ندارد.
به طوری که آن روچینگ که این طرف و آن طرف جمع می شد، بر ظاهر ورزشی او تأکید می کرد. ممکن است از آستینهای یک ژاکت دوخت پوست دوم پایین بیاید، یا از کنارههای یک دامن بریده بریده از مخمل له شده، که پارچهای جدید برای اوست، فرو برود. در لباسهایی که به راحتی میتوان آنها را مانند تیشرت پوشید، موربتر کار میکرد، در حالی که بقیه با جلوهای ژولیده (همچنین برای ترون جدید) کار شده بودند که هر چیزی جز شلوغی یا فریبنده بود. شلوارهای شلواری شبیه غواصی با بریدگیهای کوچک در کمر، با بالاتنههای یکشانه، و تعداد زیادی لباسهای ستونی یا با روکشهای نرم با پشت باز وجود داشت، گویی ترون به تازگی پارچهای را برداشته و آن را دور بدن جادو کرده است. سهولت تکه تکه ها در مورد مهارت فنی مورد نیاز برای ایجاد آنها. (اجازه دهید چیزی را به شما بگویم که احتمالاً قبلاً حدس زده اید: این مهارت زیادی است.)