با ورود مهمانکنندگان، با یک تایپوگرافی سهبعدی Gris Dior که توسط جانستون ساخته شده بود، استقبال شد و همچنین بهعنوان پسزمینه گام و تکرار رویداد عمل کرد. این هنرمند همچنین به سفارشی سازی یک بطری محدود از عطر برای این مناسبت سفارش داده شده است. از دیگر نکات برجسته در داخل مکان خیابان ملروز میتوان به دیوار رنگآمیزی شده Trum به نام «خط حلقهای تغییر رنگ (Gris)» که با استفاده از ماشین علامتگذاری جاده تولید شد و «Biophilica» Mileece، یک نصب زیستکره چندحسی که یک سفر را تداعی میکند، بود. از طریق شکم گل
از زمانی که اولین مجموعه خانه مد فرانسوی در سال 1947 معرفی شد، خاکستری رنگ مشخصی از خانه دیور بوده و روح ظریف و در عین حال جسورانه آن را تجسم میدهد. برای تجلیل از رنگ نمادین دفتر مرکزی در Avenue Montaigne در پاریس و عطر گریس دیور، عطر پیشرو La Collection Privée، این برند از پنج هنرمند استفاده کرد تا عطر تک جنسیتی خانه را از طریق رنگ، نور و صدا دوباره تصور کنند. نمایشگاه غوطه ور موقت در لس آنجلس.
سه شنبه شب، هنرمندان بن جانستون، آندرس ریزینگر، توماس ترام، مایلیس و کلکتیف اسکیل از تفسیرهای چندحسی خود از رایحه ای که توسط عطرساز استاد دیور فرانسوا دماشی در داخل یک گالری هنری پاپ آپ به وسعت 8000 فوت مربع ساخته شده است، رونمایی کردند. “منطقه خاکستری” مهمانان در جشن افتتاحیه شامل می شوند زن پادشاه ستاره سوسو امبادو، چهار شنبه بازیگر زن جنا اورتگا و فای خدرا، همه چهرههای کمپین جدید #DareInGrisDior، به همراه هانا اینبیندر، دومینیک فیشبک، هان سو هی، الکساندرا داداریو، چا یون وو و کایرنان شیپکا – همگی در دیور دکور شدهاند.
به عنوان موج مهمانان، از جمله کالب مک لافلین، ژاکت زرد کورتنی ایتون، کریستین سراتوس، و لوسی هیل، بازیگر، به پخش جریانی ادامه دادند، DJ MAAD مدتها قبل از ساعتهای معمول عصر آنجلنو با مبدو که یک مهمانی رقص را راهاندازی میکرد، مهمانی را ادامه داد. در هنگام خروج، شرکت کنندگان با بطری خاص خود از عطر شیپر پذیرایی شدند، که این تجربه را تا شب و بعد از آن گسترش داد.