Tiffany & Co مجموعه جدید Tiffany Lock را با کیم کارداشیان، گال گدوت و هیلی بیبر جشن گرفت.

با میزبانی آنتونی لدرو، رئیس و مدیر عامل تیفانی و الکساندر آرنو، معاون اجرایی محصول و ارتباطات، مهمانان در تراس نماد نمادین هنر دکو با مناظر وسیع شهر به عنوان پس‌زمینه حضور داشتند و قبل از اینکه برای صرف شام در صندلی‌های خود بنشینند.

برای بیبر، جواهرساز یک ارتباط شخصی معنادار نیز دارد. «اولین قطعه جواهرات تیفانی من، گردنبند تگ نقره ای درشت با ضامن بود. همه اینها بود، گرفتن یکی در نوجوانی خیلی مهم بود و یادم می‌آید خواهر بزرگترم در تولد 16 سالگی‌اش یکی گرفت، و من خیلی حسادت می‌کردم. نمی‌توانستم صبر کنم تا مال خودم را بگیرم.» “من فکر می کنم جواهرات چیزی است که شما برای همیشه نگه دارید. دوست دارم روزی بتوانم تعدادی از این قطعات را به فرزندانم منتقل کنم. مادرم و مادربزرگم جواهراتی را به من منتقل کردند، و این جواهرات همیشه خاص‌ترین چیزها هستند، زیرا یک عمر زندگی کرده‌اند، و از طرف شخصی است که شما واقعاً او را می‌پرستید.»

در همین حال، کیم کارداشیان موهای پلاتینی خود را با مجموعه‌ای از قطعات طلای سفید و پلاتین تحسین کرد که شامل دو گردنبند مار نقره‌ای السا پرتی با یک گردنبند الماس تیفانی T1 از طلای سفید 18 عیار، النگوهای قفل دار از طلای سفید با الماس پاوه کامل، الماس نیم پاوه و یک مشت انگشتر پلاتین و طلای سفید.

هیلی بیبر که در کمپین T Collection تیفانی و شرکت ایفای نقش می کند، بیشتر به سمت رویکرد ترکیبی و ترکیبی رفت و شش دستبند از طلا و الماس قفل سنگ فرش را روی یک بازو، یک گردنبند طلایی Elsa Peretti Claw با رنگ سبز استفاده کرد. یشم، با گوشواره‌های طلایی HardWear. او گفت: «من واقعاً حال و هوای انباشته شدن را دوست دارم. من همیشه یک دختر دستبند نبوده‌ام، اما با نوع مناسبی از تکه‌های ضخیم و باحال و لایه‌بردار، هستم – این واقعاً فقط به روحیه من بستگی دارد.

لدرو شب را با نان تست شامپاین آغاز کرد و گفت: «از اینکه برای یکی از هیجان‌انگیزترین عرضه‌های 10 سال گذشته یا شاید 100 سال گذشته با ما بودید متشکریم. از نظر نمادگرایی، ما معتقدیم که در مورد فراگیری است، ما معتقدیم که در مورد تعهد است، و ما معتقدیم که در مورد عشق است.

این مجموعه که در حال حاضر شامل چهار دستبند در طلای سفید، طلای زرد، رزگلد و الماس پاوه است، همچنین سبک های جدیدی را از ژانویه 2023 معرفی خواهد کرد و آرزو دارد تا زمانی که تیفانی وارد عصر جدیدی با LVMH می شود، کلاسیک جدیدی برای تیفانی باشد. آرنو در این مهمانی پر ستاره گفت: «در دو سال گذشته، ما برای تقویت و جوانسازی برند کار کرده‌ایم. «لاک شروع یک داستان جدید است، یک دوره جدید. ما جعبه آبی را برای همیشه حفظ خواهیم کرد، اما همه چیز تغییر خواهد کرد و این برای ما فوق العاده هیجان انگیز است.”



منبع