RTA در حال حاضر در یک دوره انتقالی است. مدیر خلاق سابق الی آذران دیگر در شرکت نیست و این تجارت به دنبال جذب مخاطبان جهانی است. خداحافظی با زیباییشناسی هیجانانگیز LA راکر که سالها برندها را تعریف کرده است. در این نمایشگاه، مدیر عامل شرکت دیوید ریموخ گفت که هدف آنها این است که در فضای لوکس به جای فضای معاصر بنشینند: گران تر، و در چشم انداز اروپایی بیشتر.
این مجموعه زنانه از سفر به پرتغال الهام گرفته شده است، و به طور خاص از کاشی های این کشور، که الگوهای آن به صورت چاپ روی تاپ های مشبک و شورت های باکسر ابریشمی با پیراهن های همسان دوباره تصور شده است. از نظر فنی چشمگیرترین ژاکت کش باف پشمی، دامن و کتانی قلاب بافی بود. کرستها و دامنهای چرمی، یک تیشرت با کرست شفاف در پایین و لباسهای چسبناک، DNA برند را از فصول گذشته حفظ کردند.
مجموعه مردانه بسیار متفاوت تر بود، یا بهتر است بگوییم که تلاش می کرد تا اطلاع دهد که تغییری در راه است. ریموخ گفت که در حالی که زن فصل در حال پرواز به اروپا بود، مرد RTA مشغول بازسازی بود. برای ایجاد لحن، یکی از پیراهنها تصویری از یادداشت تخریب شده خطاب به «عموم مردم/شهروندان جهانی/بخش مصرف» داشت. خط موضوع «آغاز نزدیک است» بود و متن متن «جاده به هیبت» بود [RTA] در حال تغییر جدی در خطوط شارپی و سپس سیاه و سفید ویرایش شده است. این پیام در مقایسه با روشهای ظریفتر و جالبتری که این برند تغییر و ساختار را منتقل میکرد، شبیه طلایی کردن زنبق بود: شلوار جین اسید شوی با تکههای شنی رنگ، پالت رنگی Mad Max، و از همه چشمگیرتر، روکش دولایه سفید با رنگ. شبکه ای از سوراخ ها مانند سوختن سیگار جدایی بین RTA هیجانانگیز و جالب لسآنجلسی گذشته و RTA «جدید» هنوز کامل نشده است، اما همانطور که سه راهی گرافیکی نیز میگوید، «گاهی اوقات برای حرکت به جلو، باید زمانی را برای نگاه کردن به گذشته اختصاص دهید.»