همیشه میتوانید روی مجموعهای از Rodebjer حساب کنید که خیاطی را با لمسی از سبک بوهمی ترکیب میکند – ایدهآل هیپی، طراح در یادداشتهای خود نوشت، هسته اصلی برچسب است – و نوعی مرجع هنری. برای پاییز، او با هنرمند سوئدی کارل یوهان دی گیر کار کرد، که او توضیح داد که زندگی هنری را بر زندگی اشرافی ترجیح داد. یکی از طرح های او، نوعی گل انتزاعی مربوط به دهه 60 میلادی، در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار گرفت. رودبجر درباره یک پانچو گفت: «میخواستم بارانی بسازم که وقتی باران میبارد خوشحالت کند. همچنین در بافتنی، جوراب های طرح دار و گلدوزی استفاده می شد. سبک عکاسی De Geer حتی مسیر ظاهری را تعیین کرد. خوب است که میبینیم چنین همکاریهایی به شیوههایی ملموس و تفسیری توسعه مییابد. رودبجر چندی پیش به سوئد بازگشت و این مجموعه واکنشی بود به مینیمالیسمی که در کشورش بسیار رایج است. اگر صحنه پر جنب و جوش هنر محلی دهه 60 و 70 به رنگ خاکستری محو نمی شد، شاید مد سوئدی مانند این قسمت از مجموعه به نظر می رسید.
طراح در مزرعه اسب بزرگ شد و عناصر غیر تحت اللفظی غربی در مجموعه وجود داشت. شلوار جین، یک کت مومی با روسری، کفشهای دوخته شده و یک کت پشمی آبپز با جیبهای چرمی. Rodebjer همچنین لباس های تجاری را مورد بررسی قرار داد: یک کت شیک چک شاهزاده ولز با یک روسری، و بازگشت کت و شلوار دامن. اینها تنها برخی از زیرگروه های متعدد در مجموعه بودند. روایتهای مختلفی را با هم ترکیب میکرد که مطابق با تجربیات و برند رودبجر بود، اما از دست دادن طرح با این همه اتفاق آسان است.
هفت سال از حضور Carin Rodebjer در نیویورک میگذرد، شهری که این سوئدی نام تجاری خود را در آنجا راهاندازی کرد، و خاطرات زیادی به او بازگشتند. من شروع به خیاطی کردم و بعد مردم در خیابان جلوی من را می گرفتند و می گفتند، آیا می توانم آن را برای فروشگاهم بخرم؟ این بسیار شگفت انگیز است که این برند طی کرده است، از آن قدم های کودک تا اینجا. اکنون بسیار بزرگتر است، یک چیز کاملاً متفاوت، اما همچنان یکسان است. این یک داستان بسیار شیرین است.”