Rimowa در حال راه اندازی یک دوره 125 ساله در توکیو است که شامل چمدان های بیلی آیلیش و بلا حدید است.

به مناسبت جشن تولد 125 سالگی اش، برند چمدان مستقر در کلن آلمان، Rimowa، نمایشگاهی را راه اندازی می کند که به همان اندازه که یک جدول زمانی از تاریخ آن است، به عنوان یک مطالعه شی در کنجکاوی مشایی است.

این نمایشگاه که “SEIT 1898” نامیده می شود (“seit” کلمه آلمانی “از زمانی” است)، مجموعه ای مدولار از دیوراماها را نشان می دهد که همه چیز را از کیس های آلومینیومی شیاردار بسیار قابل تشخیص شرکت – که برای اولین بار در سال 1950 معرفی شدند، نشان می دهد. روکش یک هواپیمای یونکرز اختراع شده در سال 1919 – برای “هدف خاص” یکباره، مانند ویولن یا حامل شراب، به یک واندرکمر از نسخه‌ها و همکاری‌های هنرمندان (Supreme، Off-White، Palace Skateboards، Porsche و Dior برای نام بردن چند مورد، که بسیاری از آنها از زمانی که LVMH Rimowa را در سال 2016 خریداری کرد، اتفاق افتاده است). SEIT 1898 در 8 ژوئن در محله هاراجوکو توکیو افتتاح می شود، در سپتامبر به شهر نیویورک می رود و در اوایل سال 2024 در کلن به پایان می رسد.

چمدان آلومینیومی شیپوری بیرون زده فابیان برگمارک نسمان.

عکس: با حسن نیت از Rimowa



منبع

SEIT 1898 طرح‌های صد ساله را برجسته می‌کند (که در ابتدا توسط بنیانگذار شرکت، پل مورزک، برای سفر با ماشین نوپا طراحی شد) در کنار مفاهیم اخیر و فوق مدرن، مانند یک قاب آلومینیومی که توسط هنرمند فابیان برگمارک نسمان دوباره طراحی شده است با انبوهی از انبوهی از ماشین‌ها. “شاخ های” براق و بیرون زده.

Emelie de Vitis، معاون ارشد محصول و بازاریابی در Rimowa، در صحبت با جهان لایه‌ای و التقاطی که این شرکت ساخته است و نگاه استوار آن در طول دوره‌ها، می‌گوید: «این نمونه‌ای از قدرت ثبات در طول زمان است. د ویتیس نقش کلیدی در زنده کردن SEIT 1898 ایفا کرد. او می‌افزاید: «از همان ابتدا، بر این بود که ریمووا در کاردستی‌اش دقیق خواهد بود و به‌طور همزمان یک برند نوآورانه خواهد بود که با تغییرات در عادات سفر، صرفنظر از اینکه چقدر گسترده باشد، سازگار است. این منحصر به فرد است.»