ژوزفین برگکویست و لیویا شوک در بازگشت به نمایش در میلان برای پاییز، رویکرد خود را به عنوان «بازسازی پیشرفته» در مورد مد گسترش دادند. این طراحان سوئدی از آنجایی که با موادی در عرضه محدود، قدیمی و مرده کار میکنند، روشهایی را برای جدا کردن چیزها و پیکربندی مجدد آنها به نوعی منبت کاری اره مویی توسعه دادهاند. شوک در یک تماس گفت: در این فصل آنها درباره برداشت نویسنده/فیلسوف مارک فیشر در مورد مفهوم “هانتولوژی” – در مورد “چگونه سخت و دشوارتر می شود تصویر کردن آینده ای فارغ از گذشته” را بررسی کردند – و به نحوه ارتباط آن فکر کردند. به تمرین آنها در «بههم آوردن چیزهای قدیمی… اما ساختن آنها به چیزی جدید، اما همیشه خالی از سکنه [by the past/nostalgia]و یافتن راههایی برای گسترش تکنیکهای آنها به گونهای که اجازه ورود هوا را بدهد.
آنها این کار را با جدا کردن قطعات پارچه با نوارهای ارگانزای خالص (نگاه 21) یا آویزان کردن آنها روی آن انجام دادند (نگاه 37). مش به روشی مشابه استفاده شد. دامن در نمای دوم اساساً یک پانل شفاف است که در پایین با یک نوار چین دار و در قسمت کمر با سه لایه چهارخانه قیچی قاب شده است. شوک گفت: «تقریباً میخواهیم احساس کنیم که اساساً به هیچ چیز تبدیل شده است. و ما می خواهیم تضاد بین این ماده کاملاً خام و کاملاً سنگین یا خشک و چیز دیگری را در آغوش بگیریم. برگکویست اضافه کرد و همچنین ممکن است کمی پوست بیشتری نشان دهد. این جلوه در اینجا با انتخاب لایهبرداری از دامنهای شفاف بر روی شلوارهای پارهدار با لبههای خام که با استفاده از مواد اهدایی هموطنان طراح در Happy Socks ساخته شده بودند، کمرنگ شد. 28 نگاه کنید، یک لباس اسلیپ نامتقارن ساتن و توری که با شلوارهای شلوار چهارخانه وصلهدار پوشیده میشود، تعادل مناسبی دارد.
انتخاب نمایش این مجموعه بر روی مدلهای بازیگران خیابانی در سنین و اشکال مختلف، انتخاب هوشمندانهای بود که نشان داد لباسهای Rave Review چقدر میتوانند پوشیدنی باشند. برداشت طراحان از مینی دوختهشده نامتقارن فصل، در جین و جفت با پوستهای از جنس خز مصنوعی، کاملاً مشخص بود، و چندین گزینه برای لباسهای بیرونی قابل برگشت از جمله کت لحاف با آستر ضد آب وجود داشت. در ظاهر، این مجموعه آشنا به نظر میرسید، اما بادهای تغییر از میان آن پانلهای محض میوزیدند. پتانسیل زیادی برای بررسی بیشتر این ایده وجود دارد. سبک کردن و سفت کردن مجموعه میتواند آن را به سمتی «بزرگسالانهتر» سوق دهد، بدون اینکه جذابیت یا سرگرمی را به خطر بیندازد، همانطور که در ظاهر 23 و 24 مشهود بود، که دارای بند کشی برای ایجاد یک جلوه حبابدار خفیف (هوا) و حفظ زیبایی است. امضاهای برند با ظاهری تمیزتر و تازه تر.