با توجه به اینکه این اولین کمپین بزرگ مد Midthunder است، این ستاره خوشحال شد که در این روند یک برند مد بومی معاصر را مورد توجه قرار داد. Midthunder می گوید: “من از طرفداران بزرگ بخش 35 هستم.” من عاشق داستان پشت آن هستم. شنیدن از جاستین در مورد اینکه ایدههای این ایدهها از کجا آمدهاند – و دیدن مراقبت، زمان و توجه به جزئیات کوچک – شگفتانگیز بود و سزاوار شناسایی است. این برچسب در سال 2016 راه اندازی شد و از تصاویر گرافیکی خود برای برجسته کردن داستان های بومی استفاده می کند. برای مثال، تیهای الهامگرفته از تیم ورزشی لوئیس، به سابقه طولانی صنعت ورزش در استفاده از تصاویر بومی اشاره میکند. (کار این طراح اخیراً در نمایشگاه لباس امسال در موزه هنر متروپولیتن نیز مورد توجه قرار گرفت.)
این ستاره میگوید که کمد لباسی پر از طراحان بومی معاصر مانند جیمی اوکوما، رد بری زن، هیمیکالاس پاملا بیکر دارد، اما موافق است که لباسهای خیابانی بومی در حال حاضر لحظههای خاصی را سپری میکنند. ناگفته نماند، آنها از پوشیده ترین قطعات او هستند. مجموعه جدیدی از برندهای لباس خیابانی بومی مانند Urban Native Era، OXDX، Mobilize، و Section 35 راه جدیدی را به جلو هموار میکنند و مصرفکنندگان را وادار میکنند طراحی سنتی بومی را تجدید نظر کنند.
عکس: الکس وابر
میدتاندر میگوید: «من حتی قبل از اینکه با هم کار کنم، چیزهای زیادی از بخش 35 خریدهام. من عاشق کت های بمب افکن در خط جدید هستم و یک کت و شلوار گرمکن از کلاه کلکسیون زمستان گذشته دارم که همیشه می پوشم. تکرار طرح ها و تصاویر بومی احساس خوبی دارد و بدانید که از جایی واقعی آمده است. قدرت و غرور زیادی در آن وجود دارد.»