حضور هماهنگ کننده های صمیمیت، کاترین هاردمن و ال مک آلپاین، کمک دیگری بود. (مک آلپاین همچنین روی یورگوس لانتیموس کار کرد چیزهای بیچارهمود میگوید: «همه ما نشستیم و بحث عمیقی در مورد رابطه داشتیم، در مورد اینکه صمیمیت در آن رابطه چگونه به نظر میرسد، در مورد چگونگی تکامل آن، تفاوت آن با صمیمیت در سایر روابط. قبلاً هرگز به رابطه جنسی و صمیمیت به این شکل فکر نکرده بودم، اما بسیار آشکار و مفید بود. او به سختی می تواند منتظر باشد تا استن های دکستر و اِما وارد اینترنت شوند. اگر یک دختر 15 ساله در جایی تصمیم بگیرد روز خود را صرف کندن من و لئو به یک TikTok خوب و مختصر کند، باعث افتخار و امتیاز خواهد بود.
هنوز، یک روز بیش از هر چیز شبیه داستان اما است: همه با اما ملاقات کردهاند، یا به احتمال قویتر احساس میکنند که یک اِما هستند – باهوش، خندهدار و پرشور، اما همچنین ناامن و نامطمئن از هدف زندگیاش. مد میگوید: «او شخصیتی است که همه کسانی که کتاب را میخوانند با او ارتباط دارند. مد ادامه میدهد، در گفتگوهای بسیاری که با مجری برنامه، نیکول تیلور داشت، درباره ایجاد یک اما بحث کردند که «تا حد ممکن خندهدار و باهوش بود، زیرا این قدرت اوست، پول اوست – هوش و شوخ طبعیاش». «در حس شوخ طبعی و خلق و خوی او چیزی بسیار بریتانیایی وجود دارد. این چیزی بود که من واقعاً مشتاق بودم در این اقتباس آشکار کنم. از بسیاری جهات، امیدوارم که طعم خودم را به اما نیز بیاورم.»
در واقع، مد به عنوان دختر بریتانیاییتبار مهاجران هندی، تا حدی از تست دادن مردد بود، زیرا به ندرت وجود دارد که زنان قهوهای و سیاهپوست در اقتباسهای ادبی اصلی انتخاب شوند. اگرچه هیچ اشاره مستقیمی به نژاد اما در کتاب وجود ندارد، اما فرض بر این است که او سفیدپوست است – چیزی که ظاهر هاتاوی در فیلم تنها به تقویت آن کمک کرد. مد احساس می کند که او این نوع تعصب را در بزرگ شدن درونی کرده است. «خیلی از من بودند که خودم را در این نقش ندیدم. فکر میکنم این نتیجه پیامهایی بود که به من داده شده بود، و همچنین گفتوگوهای داخلی خودم.» “قانع کردن زیادی لازم بود، خیلی سرم را دور آن حلقه کردم، [even] خوب وارد تیراندازی شد من متقاعد نشدم که من و لئو اما و دکستر قابل باوری هستیم، و این همه به این مربوط می شود که احساس نمی کنم به خودم تعلق دارم.