فروشگاه یارا فلین ویلیامزبورگ دومین سالگرد خود را در ماه می امسال جشن می گیرد. استودیوی او درست زیر فروشگاهش است و مانند هر صاحب کسب و کار خوب، او فعالانه به بازخورد مشتریانش گوش می دهد. او همچنین از آنها الهام می گیرد در مورد نکات سبک جدید. او گفت: “من هرگز قبلاً چنین بازخورد مستقیمی نداشتم.” “این نوع اطلاعات بسیار ارزشمند است.” برخی از ایدههایی که او از مشتریانش برداشت کرده است نیز در ایجاد این مجموعه نقش داشته است، از جمله چاپ روی توالت، پنبههای شسته شده از قبل چروکیده به نظر میرسد (بنابراین نیازی به بخار دادن نیست) و بلیزرهای برشخورده که توهم را ایجاد میکنند. کمر گره خورده
در جای دیگر فلین برخی از اضافات شخصی را به قطعات خود اضافه کرده است، از جمله یقه قیفی با جزئیات روی ژاکت هایش، که به نظر او برای افرادی مانند او که دوست ندارند در سرما روسری بپوشند مفید است. تاپ های تانک با یک شانه از پیش پیچ خورده همراه بودند که به عنوان قصیده ای از روزهای بسکتبال او، زمانی که پیراهن هایش را به سینه بند ورزشی خود می پیچید تا تناسب بیشتری داشته باشد.