N.Hoolywood Fall 2023 Ready-to-Wear Collection

دایسوکه اوبانا از N. هالیوود به دلیل دقت بسیار زیادش معروف است. برای مثال، ایده لوک بوک این برند قبل از پاییز 2022، قرار دادن مدلی در لباس آن فصل در عکس های نظامی قدیمی بود. برای ایجاد این اثر ساعت ها و دقیقه ها به جزئیات توجه شد. جلوه‌های بصری این فصل بیشتر آزاد هستند و توسط کارگردان هنری Marui Motoko ساخته شده‌اند. به طور مشابه این مجموعه توسط تیم تحت نظارت Obana توسعه داده شد. او در یک تبادل ایمیل توضیح داد: «به دیگران اجازه دادم برند من را ایجاد کنند تا آن را از منظری متفاوت به روشی تجربی مشاهده کنند. من می‌خواستم از ایجاد شیمی جدید با تصور کسی دیگر از وجود لباس لذت ببرم. با انجام این کار، من احساس کردم که تغییرات قابل توجهی در نحوه درک آنها ایجاد می کند و می توانم در امتحان چیزهای جدید در فصل بعد و بعد از آن مطمئن باشم.

بافتنی ملانژ پرتویی از آفتاب را به این پیشنهاد اضافه کرد، همانطور که لباس‌های بیرونی به رنگ زرد روشن، هر دو با تمرکز این فصل روی آوردن رنگ به لباس‌های الهام‌گرفته از ورزش در فضای باز که اغلب به سمت پالت‌های خنثی یا استتار گرایش دارند، به این پیشنهاد افزوده شد. راه راه‌های راگبی، یک پایه آماده‌سازی، در ژاکارد رندر می‌شد و روی پیراهن‌ها و همچنین نوارهای کناری روی شلوار ظاهر می‌شد. تکنیک برش سه بعدی Obana روی یک جفت شلوار درز خمیده استفاده شد که با ژاکت کش باف پشمی، روی پیراهن، کراوات و ژاکت پوشیده شده بود. در این مجموعه از این قبیل لایه های کوتاه و بلند موثر (شلوار روی شلوار، کت روی کت) وجود داشت که تناسبات جالبی ایجاد می کرد. برای دیدن این نوع بازی، دیدن N. Hollywood Compile در زیستگاه طبیعی آن است. تمرکز در اینجا همیشه بر روی قطعات نگهدارنده است که اغلب از تجهیزات فنی قدیمی الهام گرفته شده و با پارچه های پرفورمنس به روز می شوند. نحوه چیدمان آن مهم است و همیشه در دنیای اوبانا خواهد بود. او می گوید: «مد تاریخ انقضا دارد، در حالی که چیزهای بدون تاریخ انقضا یکدست هستند.» این مجموعه باید سربازان جدید را به ارتش N. Hoolywood جذب کند.



منبع تمرکز روی تقاطع لباس‌های غیررسمی و بیرونی، که اصل اصلی برند است، باقی ماند. این مجموعه تا حدی از تجربیات اوبانا در موج سواری و کمپینگ الهام گرفته شده بود، اما به نظر می رسید که به علاقه به وسایل ناهموار در ژاپن نیز مرتبط است که به اواخر دهه 70 بازمی گردد، زمانی که طراح توضیح می دهد: «یک مجله معروف مد ژاپنی آمریکایی را معرفی کرد. صحنه در فضای باز.” در آن زمان، کارکردی که به استایل اضافه شد، نقطه شیرینی بود و در هالیوود N. باقی مانده است. ظاهر آغازین، به صورت برجسته، با همکاری Woolrich است. شلوارهای باری در هماهنگی با Gramicci مستقر در کالیفرنیا توسعه یافتند.