Ludovic de Saint Sernin به عنوان مدیر خلاق در Ann Demeulemeester انتخاب شد


این چند هفته پرمشغله برای مد بوده است. پس از خروج الساندرو میکله از گوچی، بسته شدن برچسب همنام راف سیمونز، و موافقت استی لادر برای خرید تام فورد، امروز خبری از برند Ann Demeulemeester متعلق به کلودیو آنتونیلیا منتشر شد مبنی بر اینکه Ludovic de Saint Sernin به عنوان مدیر خلاق آن معرفی شده است.

انتصاب دی سنت سرنین نشان دهنده یک تغییر خلاقانه برای شرکت است. آنتونولی، که یکی از بنیانگذاران گروه گاردهای جدید بود، Ann Demeuelemeester را در سال 2020 خریداری کرد و تا کنون آن را با یک تیم طراحی ناشناس اداره کرده است. اگرچه او تقریباً یک دهه پیش از برچسب همنام خود فاصله گرفت، خود دمولمیستر نیز به طور مماس درگیر است. این یک ترتیب غیرمعمول است، اما او و آنتونیولی با هم دوست هستند، و بنابراین او تابستان امسال بر نمایشگاهی از آرشیو خود در Pitti Uomo نظارت کرد و به نظر می‌رسد مجموعه‌هایی را که بسیار به تصویر او ساخته شده‌اند، برکت داده است.

دی سنت سرنین نیز مانند Demeulemeester در بلژیک به دنیا آمد. این طراح تحصیل‌کرده در پاریس، l’ESAA Duperré، برچسب همنام خود را در سال 2017 راه‌اندازی کرد و به سرعت به خاطر لذت‌گرایی زیبایی‌شناختی و رویکرد دوتایی‌شکن در طراحی لباس مورد توجه قرار گرفت. دی سنت سرنین طرفدار چیزی است که می‌توان آن را برهنگی با فرصت‌های برابر نامید، و همه جنسیت‌ها را در کت و شلوارهای شفاف، تانک‌های مش بلورین، شورت‌های توری، و بافتنی‌های «با فرمت بدن» قرار می‌دهد، و او یک پایگاه ستاره‌ای از طرفداران دخترانه ساخته است. و برای آنها پسران-دوآ لیپا، هایلی بیبر، بانی بد، و تروی سیوان در میان آنها.

جذابیت جنسی مثبت مجموعه او جلب توجه است، اما از قلب هم می آید. به احتمال زیاد او نیز مانند خانم بیبر تاپ کش دار خود را می پوشد. او گفت: «طرز طراحی من برای برند مانند یک مجله است، واقعاً زندگی نامه است ووگ به تازگی.



منبع