Logomania در این پاییز ظریف پیش رفت (بله، واقعا)
تکرار جدید این روند منطقی است: در حالی که لوگومانیا مطمئناً از سال 2016 خاموش شده است، اما کاملاً آگاهی مد را ترک نکرده است. نمایش Fendi توسط Versace قبل از پاییز 2022، برای اولین بار، قطعاتی را به نمایش گذاشت که نشانهای دو خانه مد ایتالیایی را به یکی از کتها، کیفها و هر چیزی که بین آنها تبدیل شده بود، به نمایش گذاشت. اما به طور کلی، مد از حساسیت ساکت تری استقبال می کند، با برچسب هایی مانند The Row، Khaite و Bottega Veneta که لباس های حداقلی را ارائه می دهند که ظرافت پنهانی را به نمایش می گذارند. در نتیجه، برندهای طراح در حال حاضر رویکرد انتزاعی یا انتزاعی تری را برای کار لوگوی امضا شده خود نیز اتخاذ می کنند.
هنگامی که روند لوگومانیا در سال 2016 به اوج خود رسید، احساس میشد که همه وسواس دارند که از سر تا پا خود را در نامهای برندهای طراح بپوشانند و از مردم مطمئن شوند. آن را می دانستند. نمایش بهار 2016 لویی ویتون را به یاد دارید، زمانی که الگوی لوگوی LV که برای کیفهای آن استفاده شده بود، به کتهای چرمی نیز راه یافت؟ اما در این فصل، زیبایی شناسی برچسب دوستدار به طرز شگفت انگیزی در جهت محتاطانه تری پیش می رود. بله، لوگومانیا در واقع میتواند ظریف باشد: سلبریتیها از لوگوهای انتزاعی یا تلخ استفاده میکنند که به سختی برای چشم قابل تشخیص است.
به عنوان مثال، برای نمایش بهار 2023 والنتینو، لیبل ایتالیایی مونوگرام Toile Iconographe خود را معرفی کرد که چندین “V” را در شکل گیری هنرمندانه نشان می دهد. زندایا این مونوگرام را از طریق کت، دامن و جوراب شلواری در نمایشگاه این برند در پاریس ماه گذشته به تن کرد. کلکسیون بهاری باربری همچنین دارای لوگوی اسب خانه بود که روی جوراب بافی شفاف اعمال می شد و ظاهری ظریف را به ظاهر ساده می بخشید. دوآ لیپا اخیراً در اینستاگرام خود دستکش های اپرا خالص از این مجموعه را پوشیده است و شما به سختی می توانید تشخیص دهید که آنها چه مارکی هستند.
اما این فقط پرینتهای ظریف و همهجانبه نیست که این فصل را فرا گرفته است. لوگوهای مینیاتوری نیز بر روی تانک ها ظاهر شده اند و باعث می شوند که برای دیدن آن ها نگاهی به چشمانتان نداشته باشید. کایلی جنر ماه گذشته در نمایشگاه پاریس یک تانک مارک Loewe پوشید، در حالی که بازیگر شیلا آتیم نسخه کوچک پلاک پرادا را در مراسم بهاری خود در میلان به تن کرد. بنابراین، نسخه 2022 لوگومانیا، به وضوح همه چیز در مورد تکان دادن قطعات طراحان به شیوه ای بسیار بیشتر اگر-می-دانی-می دانی- است – اگرچه این روحیه خودنمایی هنوز زنده و زنده است.