Lehwatch برچسب جدیدی است که فرهنگ اتیوپی و کانادا را در هم می آمیزد

مارشال اند در 18 سالگی به تورنتو، کانادا نقل مکان کرد تا مدرک لیسانس هنرهای زیبا را در دانشگاه OCAD دنبال کند. در مقایسه با اتیوپی زادگاهش، محیط کاملاً متفاوتی برای زندگی بود – او می‌گوید: «من هرگز زمستان را تجربه نکرده بودم» – و او ناگهان متوجه شد که بین دو کشور دچار بحران هویت شده است. “من بودم خیلی او می گوید، کانادایی که در اتیوپی زندگی می کند، اما من بودم واقعا اتیوپیایی مقیم کانادا.” این تقابل بین دو هویت او چیزی است که در نهایت الهام بخش او برای راه اندازی برند خود، Lehwatch، در سال 2019 است.

عکس: توسط Lehwatch





منبع

طراح Maisha Marshall-Ende که در آدیس آبابا، اتیوپی بزرگ شد، از همان اوایل شیفته سبک شخصی شد. بیشتر به این دلیل که اغلب به او اجازه داده نمی شد کاملاً خود را آنطور که می خواهد بیان کند. «من به یک مدرسه مسیحی محافظه‌کار رفتم و والدینم به‌شدت سرپرستی آنچه را که ما اجازه تماشای آن را داشتیم، انجام دادند [on TV]”او می گوید. “اما من خودم را داشتم زویی 101 و لیزی مک گوایر!» او به بازآفرینی ظاهرهای پر زرق و برق و Y2K که روی صفحه می‌دید، وسواس پیدا کرد – که اغلب باعث ناراحتی والدینش می‌شد. مارشال-اند می‌گوید: «من یک شارژر آیفون در موهایم می‌پوشم، یا شلوار جین‌ام را سنجاق می‌زنم تا آن‌ها را شلوار جین تنگ بسازم. من برای استفاده از چیزهایی که در اطراف وجود داشت روش بسیار گزیده ای داشتم.»