کارایی (C/D EST)
60 مایل در ساعت: 3.1 ثانیه
100 مایل در ساعت: 7.5 ثانیه
1/4 مایل: 11.3 ثانیه
حداکثر سرعت: 161 مایل در ساعت
PRICE
نمونه اولیه آزمایشگاه نورد، برای فروش نیست
هیوندای اخیراً از دو کانسپت آینده نگر EV رونمایی کرده است که نگاهی به عملکرد در عصر الکتریکی ارائه می کنند: N Vision 74 هیبریدی با سلول سوختی و RN22e کاملاً الکتریکی. در حالی که مدل اول بیشتر به آینده نگاه می کند، RN22e به خودروهایی با عملکرد صفر آلایندگی که بخش N شرکت به زودی به فروش می رساند بسیار نزدیکتر است. تجربه ما در رانندگی با RN22e در یک مسیر، پیش نمایشی از پیشرانه در Ioniq 5 N آینده را ارائه می دهد که با برخی فناوری های جذاب دیگر تزئین شده است.
هیوندای RN22e
نوع خودرو: موتور جلو و عقب، چهار چرخ متحرک، 5 سرنشین، سدان 4 در
مشخصات فنی
تجربه ما در RN22e محدود به یک دوره کوتاه در بخشی از مدار بیلستر برگ در نزدیکی پادربورن آلمان بود که در محل انبار مهمات جنگ سرد سابق ساخته شده بود. هرمان تیلکه این مسیر را طراحی کرد که از توپوگرافی موقعیت خود برای ایجاد برخی تغییرات ارتفاعی وحشیانه استفاده می کند، با بسیاری از نواحی گوشه ای که توسط تاج ها پنهان شده اند. عملکرد شتاب بسیار شبیه به عملکرد EV6 GT است. هیوندای هیچ ارقامی رسمی را ذکر نکرده است، اما RN22e حداقل به اندازه کیا و سرعت 60 مایل در ساعت 3.5 ثانیه ای آن قدرتمند است. اما به زودی مشخص می شود که RN22e به طور قابل توجهی چسبندگی جانبی بیشتری دارد و همچنین در گوشه ها سبک تر و سبک تر به نظر می رسد.
RN22e معماری داشبورد Ioniq 5 و 6 را با دو صفحه نمایش دیجیتال و کنترل های تهویه مطبوع با نور پس زمینه آبی آرامش بخش حفظ می کند. اما قسمت اعظم فضای داخلی از جمله فرش ها به طور کامل از بین رفته است و یک رول کیج قابل توجه و صندلی های سطلی محکم تعبیه شده است. یک رینگ موتور اسپرت جایگزین فرمان مجهز به کیسه هوا می شود که درایو و معکوس از طریق یک ساقه چرخشی انتخاب می شوند. علیرغم عدم دنده آشکار پیشرانه، همچنان پاروهای بالا و پایین پشت فرمان وجود دارد و اینها فقط سطوح بازسازی را کنترل نمی کنند.
ما قبلاً نسخه دیگری از خط محرکه جدید را در کیا EV6 GT چشمگیر که ماه گذشته در اروپا رانندگی کردیم، تجربه کرده ایم. RN22e دارای همان بسته باتری 77.4 کیلووات ساعتی است و هیوندای همان اوج خروجی 430 کیلووات (577 اسب بخار) و گشتاور تا 546 پوند فوت را دارد. مهندسان این شرکت تأیید کردند که RN22e موتورهای خود را با کیا به اشتراک می گذارد و موتور عقب از یک اینورتر دو مرحله ای استفاده می کند که دارای نیمه هادی های کاربید سیلیکون است. تفاوت سخت افزاری بزرگ هیوندای دیفرانسیل عقب دوکلاچه است که می تواند تا 100 درصد خروجی موتور عقب را به هر طرف ارسال کند.