بین سالهای 2018 تا 2022، جودی کامر با بازی جذاب خود در نقش قاتل زیبا و شاداب اجتماعی ویلال در سریال BBC America به یک ستاره تبدیل شد. کشتن حوا، برنده شدن یک بفتا و یک جایزه امی و باعث شد که همه از اینکه چقدر او عالی بود عصبانی شوند. اما کاری که او همیشه می خواست انجام دهد این بود که روی صحنه بازی کند. به عنوان یک نوجوان 12 ساله در لیورپول، او جایزه اول جشنواره نمایش محلی را برای مونولوگ در مورد فاجعه استادیوم هیلزبورو در سال 1989 به دست آورد و در 17 سالگی در نمایشی به نام ظاهر شد. قیمت همه چیز در یک سالن تئاتر در اسکاربرو، یورکشایر شمالی. با این حال، علیرغم ادامه تست بازیگری برای نقشهای تئاتر در دورانی که در دوران نوجوانی و بیست سالگیاش در تلویزیون و سینما کار میکرد، صحنه گریزان باقی ماند. کامر در حال صرف چای در نیویورک با لهجه اسکاوسی بدون لاک خود به من می گوید: «بسیاری از بازخوردها عالی بود. (او در حال خرید آپارتمان در شهر است که ما ملاقات می کنیم، یک گام بزرگ پس از زندگی در خانه با والدین و برادر کوچکترش برای بیشتر موارد بیماری همه گیر). مدرسه نمایش و این یک کار بسیار بزرگ برای کسی است که به طور کلاسیک آموزش ندیده است. من قبلاً از آن احساس شکست میکردم.»
این جوان 29 ساله که جواب “شاید” را ندارد، سال گذشته اولین حضور حرفه ای خود در صحنه را انجام داد. پرما فیس، اثری خیره کننده تک زن از نمایشنامه نویس استرالیایی سوزی میلر. در آن، کامر در نقش تسا انسلر، اجرای تحسینشده و برنده جایزه ایونینگ استاندارد را به نمایش گذاشت. مونولوگ های واژن نویسنده ایو انسلر، که اکنون با نام وی شناخته می شود، یک وکیل مدافع جوان تیغ تیز است که امکاناتش در دادگاه – به ویژه در پرونده هایی که با تجاوز جنسی سروکار دارند – زمانی که باید خودش پس از تجاوز جنسی به موضع گیری بپردازد، عملاً بی معنی می شود. او که از خود بیگانه شده و آسیب دیده است، به سرعت از این تصور که بازی های قانونی که زمانی دوست داشت انجام دهد، ارتباطی با عدالت خواهی داشت، نادیده گرفته می شود. کامر در مورد تسا می گوید: «او می داند که به شدت باهوش است و صاحب آن است. او از قدرت بزرگ خود شادی می کند. و البته، این سقوط را سختتر میکند – وقتی او مجبور میشود با همه چیز از طرف دیگر روبرو شود.