این یک فصل دیگر برای کت های چرم عالی و جدا بود. جای تعجب نیست زیرا وورز مربی کوچ را “خانه چرم آمریکا” می داند. طراح و تیمش به چرمهای فرآوریشده و بافتدار متمایل شدند که احساس میکردند قبل از رسیدن به باند فرودگاه (و در نهایت، کمدهای مردم) یک عمر زندگی کردهاند. چرم تکهکاریشده – که از ضایعات واقعی کارخانهشان درست میشود، بنابراین هر قطعه متفاوت است- در یک ماکسی کت چرمی دوختهشده با حال و هوای متمایز دهه 1970 بهخوبی استفاده شد و یک لوگوی کوچک طلایی مدرسه قدیمی را در سینه نشان داد. وورس از آن به عنوان “میراث خیالی” یاد کرد. او گفت: “با وجود اینکه مربی سابقه طولانی دارد، اما سابقه ای در پوشیدن لباس های آماده ندارد، بنابراین بازی با این ایده که یک کت از دهه 60 یا 70 چگونه می تواند باشد، همیشه سرگرم کننده است.”
لباسهای ژلهای در رنگهای غبارآلود اسطوخودوس، نعناع تیره، خشخاش و خردل مسی، که همگی با رنگهای طبیعی (به ترتیب چوب درخت، برگ، گلرنگ و همیشه بهار) با همکاری هنرمند مگی پکستون رنگآمیزی شدهاند. قطعات چرمی و جین که بخش عمده ای از مجموعه را تشکیل می دادند. و برای اینکه همه چیز خیلی جدی نشود، وورس و تیمش از لوازم جانبی بسیار لذت بردند: کیفهایی به شکل دایناسورها، لبها، ستارهها و ماهها بلافاصله قابل جمعآوری بودند و وقتی با یک کتانی چرمی بزرگ جفت میشدند، بسیار زیبا به نظر میرسیدند. گوشواره ها از قالب های کفش عروسکی، آب نبات و آبنبات چوبی ساخته می شدند. وورس گفت: “برای من خوب بود که آب نبات های آمریکایی را کشف کنم.” من Dum-Dums را نمیشناختم.
ما به کلکسیون پاییزی Coach Armory Park Avenue بازگشته بودیم، اما تکراری از ارائه در مقیاس بزرگ فصل گذشته، نشستن به سبک بلیچر و همه چیز نبود. در عوض، نمایش در «اتاقهای پذیرایی» در جلوی فضا برگزار شد. اطراف آن پرترههای نظامی، لوسترهای دراماتیک و چوبهای تیره، به تاریخچه خود ساختمان تبدیل شد. استوارت وورز چند روز قبل از نمایش در استودیوی خود در هادسون یاردز توضیح داد: «یک حس صمیمیت خاصی وجود دارد که میخواستم به مجموعه و نحوه ارائه آن بیاورم. من میخواهم احساس کنم که شما را به خانهمان دعوت کردهایم. شما به مجموعه بسیار نزدیکتر هستید، بسیار نزدیکتر به بازیگران.»
ستارگان نمایش، قطعات قیچی فوراً مورد علاقه بودند، به خصوص یک ژاکت زرد متالیک دو سینه که با شلوارهای گشاد همسان پوشیده می شد. وورس گفت: “شرلینگ به یک نقطه مرجع واقعی برای لباس های آماده مربی تبدیل شده است.” “ایده پریشان و فرسودگی واقعاً در اینها به وجود می آید.” قیچی که تا زمانی که به رنگ خاکستری دیوار سیمانی متروکه دست یافت، درمان شد. اما برای عاشقان واقعی قیچی، این کت خلبان برگشت پذیر است که مقاومت ناپذیر خواهد بود. از قیچی با طول های مختلف ساخته می شد و تسمه و سگک ها نیز با مواد پوشانده می شد. وورس میگوید: «این یک جلوه تقریباً شبیه خرس عروسکی به آن میدهد، اما نقطه شروع کاملاً سودمند است. برای فینال، قیچی با جواهرات کوچکی که با چشم غیرمسلح تقریباً نامرئی هستند، تزئین شده بود، به جز روشی که نور را جذب می کردند، تقریباً مانند یک فیلتر درخشان اینستاگرام که جان می گیرد.
سیلوئت این فصل بلند و لاغر بود. نمایش با یک یقه یقه اسکی راه راه بافتنی بلند به سبک ترمیم شده/ترمیم شده با یک سیب اینترسیا با حروف اول NY آغاز شد. وورس توضیح داد: “چیزی تقریباً ساده در مورد آن به عنوان یک شبح وجود دارد، اما واقعاً بدن را در آغوش می گیرد.” و من همیشه فکر میکنم بافتنی در کنار چرم بسیار خوب عمل میکند. دامنهای ماکسی و شلوار جینهای گشاد که هم بر روی لباسهای برش خورده و هم سایز بزرگ لنگر انداخته بودند، توسط خدمه مدلهای بسیار متنوعی که برخی از آنها در خیابان انتخاب شده بودند، پوشیده بودند.