Boss Fall 2022 Ready-to-Wear Collection

هر گونه فرضی مبنی بر اینکه برندی که به نظر می رسد اخیراً بیشتر بر روی هودی ها تمرکز کرده است، از کت و شلوار دور می شود، در این نمایش از بین می رفت. فالکونی توضیح داد که به آن ریشه ها بازگشته است، اما به دنبال آموزش مجدد آنها در جهتی جدید بود. او کمپین‌های تبلیغاتی دهه 1980 را در نظر گرفته بود – گروه‌هایی از مدیران تنومند با کت و شلوار متفکر – و به این فکر می‌کرد که چگونه تصویر کاملاً سفید و کاملاً مردانه‌شان را بازسازی کند: «هیچ تنوعی وجود نداشت، که جدی است». نتیجه این بود که قدرت نرم و همچنین وسایل موتوری را در نظر بگیریم – چیزی که کمی مبهم در مورد میراث ورزشی این شرکت به کناری است – و البته، به طور کامل انتخاب بازیگران و اعتقادات آن روزهای کاملاً مردانه گذشته را به هم زد. در نتیجه، پانل‌هایی از کاوشگر دیده می‌شد که بازتاب پد محافظ موتور روی ژاکت‌های با دقت قابل پیش‌بینی قرار داده شده بود. کت های Shearling با کروم مچاله شده Tyvek پوشانده شدند تا به کار موتور اشاره کنند و نرمی را نشان دهند. کت و شلوار Tyvek اشاره ای به گروه جیمز روزنکوئیست بود.

و با این حال، امشب باس با «معاون ارشد مدیر خلاق» جدید خود (معروف به مدیر طراحی) مارکو فالسیونی (یک رئیس کهنه کار در نقش‌های دیگر) به میلان بازگشته بود و بیشتر رویدادهای مد سنتی را ارائه می‌کرد: یک نمایش مد. مسلماً این اولین نمایش مدی بود که می‌توان آن را به‌طور زنده در TikTok خرید کرد (آزمایشی که فقط در بریتانیا موجود است). اما این فصل در توسعه سرگیجه‌آور Boss نشان‌دهنده یک حلقه به سمت جاذبه سیستم مد در مدار بازاریابی آن بود.

این نمایش توسط نائومی کمپبل افتتاح شد، توسط Future بسته شد و تقریباً یک تقسیم از مدل های حرفه ای و مهمانان پرستاره را به نمایش گذاشت. اینها شامل خابی لِم رئیس کل آم-بوسادر، ووگ ستاره جلد ایتالیا، ورونیکا یوکو پلبانی، بازیگر/هنرمند ترنس ناشنوا، چلا من، سرجیو «من را پسر بزرگ صدا کن» سیلوستر و بسیاری دیگر. لی مین هو در بین تماشاگران بود (گویا او دعوت به پیاده روی را رد کرده بود).

میاه سالیوان، معاون بازاریابی جهانی و ارتباطات برند Boss، گفت که بازگشت این برند به عرصه مد – ما در یک مسیر پرشتاب بودیم – تا حدی مربوط به حفظ “اعتبار” در فضای مد بود. اما همچنین تمرینی برای تحریک دیجیتالی طراحی شده ماهرانه بود که حول یک نمایش مد متمرکز بود. کمی شبیه به مجموعه، که بین خیاطی و موتور به همان سرعتی که دوچرخه‌سواری‌های بدلکاری در فینال دور صحنه می‌رفتند، تغییر می‌کرد، این نمایش سعی می‌کرد دو چیز در آن واحد باشد. و در آن هر دو به نوعی موفق شدند.





منبع دو روز دیگر، یک سال از زمانی که Boss همکاری خود را با موضوع بیسبال و تأثیرگذار راسل اتلتیک در میلان برگزار می کند، می گذرد: از آن زمان این برند گزارش داد که 40 میلیارد بازدید آنلاین داشته است. فعال‌سازی فیلم فوریه در دبی – که تنها در یوتیوب حدود 30 میلیون بازدید داشت – مظهر تلاش این برند برای افزایش جذابیت و درآمد آن از طریق رویدادهای مد غیرسنتی است که به طور پیچیده با تعامل دیجیتال آمیخته شده است.