میشل که بهخاطر ماکسیمالیسم سیال جنسیتی شناخته میشود، میتواند مناسب باشد: آلبینی مفهوم مد تک جنسیتی را پذیرفت، بهویژه در مجموعه پاییز/زمستان 1975 خود که شامل مدلهای زن و مرد بود و مانند میکل، رویکردی تجربی داشت. میشل از زیبایی شناسی دهه 1970 آلبینی برای مجموعه AW16 خود برای لباس های مردانه گوچی الهام گرفت.
چندین برند میراثی تحت مالکان جدید دوباره راه اندازی شده اند، اگرچه ممکن است جاده ای پردست انداز باشد. Vionnet، برچسب مد فرانسوی فرانسوی که توسط مادلین ویونت در سال 1912 ایجاد شد، بارها دست به دست شد و در سال 2018 به طور داوطلبانه انحلال شد. اکنون توسط یک وسیله سرمایه گذاری جدید، ChimHaeres، با هدف احیای آن خریداری شده است. غول خرده فروشی کره جنوبی Shinsegae در سال 2015 علائم تجاری برند فرانسوی پوشاک زنانه Poiret را به دست آورد و Yiqing Yin را به عنوان مدیر هنری منصوب کرد – که در سال 2018 تنها پس از دو نمایش آن را ترک کرد. تحت مالکیت گروه سرمایه گذاری هنگ کنگ First Heritage Brands، Sonia Rykiel عملیات را منحل کرد. این برند اکنون متعلق به شرکت آمریکایی G-III است. راه اندازی مجدد Schiaparelli توسط Diego Della Valle در سال 2012، با دانیل روزبری که اکنون در راس خلاقیت قرار دارد، علاقه جدیدی را به این برند ایجاد کرد.