Balenciaga توییتر را ترک می‌کند—آیا برندهای دیگر هم از این کار پیروی خواهند کرد؟

Balenciaga جدیدترین در میان برندها و کاربران بزرگ از جمله Whoopi Goldberg و Shonda Rhimes است. علاوه بر این، از زمانی که ماسک کنترل شرکت را به دست گرفت، تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌ها و تبلیغ‌کنندگان بزرگ، فعالیت و تبلیغات در این پلتفرم را متوقف کردند. در 28 اکتبر، جنرال موتورز به طور علنی اعلام کرد که به طور موقت تبلیغات در توییتر را متوقف می کند، در حالی که سایر شرکت ها، از جمله خطوط هوایی یونایتد و فایزر، بی سر و صدا تبلیغات را متوقف کردند. تبلیغات توئیتر Balenciaga نیز تعلیق خواهد شد. ماسک هفته گذشته در تلاشی برای کاهش ترس تبلیغ‌کنندگان، فضایی در توییتر برگزار کرد و به نگرانی‌های آن‌ها اشاره کرد و اهداف خود را برای مقابله با حساب‌های جعلی و سخنان نفرت‌انگیز در این اپلیکیشن به اشتراک گذاشت.

Balenciaga که متعلق به شرکت چندملیتی Kering است، اولین برند مد در اندازه خود است که از توییتر خارج شد و بسیاری را بر آن داشت که بپرسند آیا برندهای دیگر نیز از این روند پیروی خواهند کرد. همیشه یک روند ساز بوده است.



منبع

این برند تایید کرد که برند مد لوکس Balenciaga حساب توییتر خود را حذف کرده است ووگ در روز دوشنبه. این شرکت هنوز به طور علنی درباره تصمیم خود برای ترک توضیح نداده است، اما این حرکت در زمان آشفته ای برای پلتفرم انجام می شود. خروج سریع چند هفته پس از آن صورت می گیرد که ایلان ماسک، بنیانگذار تسلا، آن را به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کرد و نگرانی ها در مورد مسیر آن افزایش می یابد.