در دهه 2010، پاچا بیشتر به فضای EDM نقل مکان کرد و تبدیل به یک فرنچایز شد و کلوپهایی در نیویورک، لندن و چندین شهر دیگر افتتاح شد. جسیکا مک کارتی کاپاز، مدیر هنری پاچا، به یاد می آورد: «به هم ریخته شد. این فقط در مورد لوگوی گیلاس نیست، بلکه در مورد محتوا، عملیات، خدمات است. برخی از باشگاههای جدید پاچا عملکرد خوبی داشتند، بوینس آیرس شگفتانگیز بود، برای مثال، برخی دیگر کمتر. تا سال 2017، مالکیت جدید تصمیم به بستن فرنچایزها گرفت. کاپاز خودش میخواست پاچا را به مسیر دیگری ببرد، تا صدای اتاق بزرگ EDM را پشت سر بگذارد و «به اصول اولیه، چیزی که پاچا در آن مشهور بود-موسیقی هاوس- و سولومون، دیکسون و باب سینکلر آنها را به ارگانیکتر و گرمتر بازگرداند، برگردیم. صداهای سکسی.”
با حسن نیت از پاچا
جلوه موج دار صحنه باشگاه ایبیزا بسیار زیاد بود. اوکنفولد، واکر، رمپلینگ و هالووی ترکیب جزیره شیکاگو هاوس و موسیقی بالئاری را با خود به بریتانیا آوردند، در حالی که بازدیدکنندگان از اروپا برای احساس آزادی هجوم آوردند. تانگ میگوید: «پاچا همیشه آنجا بود، اما در این دوره شروع به محو شدن در پسزمینه کرد» بهویژه «در مقایسه با کلوپهای هیجانانگیزتر و هیجانانگیزتر مانند Manumission و Space».