40000 نفر از Moncler به لندن استقبال کردند

Vogue Runway قربانی ناخواسته موفقیت Moncler در لندن بود. زیرا زمانی که از نمایشگاه باربری به رونمایی از هنر نابغه برند میلانی در سالن غارنشین المپیا رسیدیم، وزن بسیار زیاد اعداد تماشای هشت دستگاه Genius – به علاوه پروژه مبلمان جانبی Genius ریک اونز – را از نظر فیزیکی غیرممکن کرد. 10000 بلیت به طور رسمی صادر شد، اما صف‌های بیرون که به دنبال ورودی فرعی می گشتیم، داستان بزرگ‌تری را روایت می‌کرد. بعداً، در جشن بعد از مراسم، مدیر عامل Moncler، Remo Ruffini به اشتراک گذاشت که پلیس متروپولیتن به او گفته بود که حدود 40000 نفر در مراسم پرتاب شرکت کرده یا تلاش کردند.

سرنا ویلیامز در این مراسم

عکس: با حسن نیت از Moncler

فضای نمایشگاهی Genius.

عکس: با حسن نیت از Moncler

FKA Twigs در این رویداد.

عکس: با حسن نیت از Moncler

همانطور که ما روی سقف منتظر آلیشیا کیز، ستاره شب بودیم، تاک انگور یک ارزیابی ارائه کرد: ظاهراً در نصب Jay-Z و Roc Nation یک غرفه ضبط نصب شده بود که به مهمانان اجازه می داد آوازهای خود را ضبط کنند و آنها را در یک میکس کنند. قطعه موسیقی زنده و ارگانیک همکاری پیشگامانه با مرسدس بنز – یک محرک مرزی برای صنایع مد و خودرو – مجسمه‌ای آینده‌نگر از یک G-Wagon با منحنی‌هایی شبیه به Moncler ارائه کرد. آدیداس اورجینال یک مجموعه کامل داشت نه مفهومی که زمینه آن را به کوهستان ارتقا می داد، و نصب صالحه بمبری، طراح، The Art of Elements نام داشت که به نظر می رسید ساختار شناور غول پیکری را شامل می شود که احتمالاً از این سیاره نیست. در نهایت، فارل ویلیامز، لباس مردانه خلاق جدید لویی ویتون، The Art of Terrain را خلق کرد که در آن درختان و چمن‌های نصب شده به نحوی – جزئیات مبهم بودند – با فضا در تعامل بودند تا موسیقی انتزاعی ایجاد کنند.

حتی در منطقه نادر ما، جمعیت بسیار زیاد بود: لوئیس همیلتون، سرنا ویلیامز، ماریا شاراپووا، و الکسا چانگ تنها چند چهره آشنا بودند که در آن مشاهده شدند. فارل ویلیامز نیز آنجا بود، در پتوی دیگری پوشیده شده بود – این پتوی مونکلر. ریک اونز، میشل لامی و هیروشی فوجی‌وارا از Frgmt دیگرانی بودند که نگاهی اجمالی به آنها داشتند.



منبع