در سری اصلی، زمانی که راجرز شروع به کمک به فیلد در بخش لباس کرد، به یاد میآورد که از نحوه برخورد فیلد با لباس پوشیدن چهار بانوی برجسته در شگفتی بود. راجرز میگوید: «از آنجایی که پت فیلد یک دختر مرکز شهر بود، او واقعاً DNA را در درون خود به عنوان یک دختر شهر داشت تا این چهار زن را تأسیس کند. آنها هر کدام خط مخصوص به خود را داشتند که در آن بودند، و چنین نقشه راه قوی ای وجود داشت که در طول سال ها انجام شده است. هر کس به طور جداگانه برای جایی که در نیویورک زندگی یا کار می کند، طراحی شده است.
و درست مثل آن … 25 سال از آن زمان می گذرد جنسیت و شهر. این فرانچایز تلویزیونی فوقالعاده شیک در 6 ژوئن 1998 از شبکه HBO پخش شد و در نهایت به دو فیلم بلند و سری جدید راهاندازی مجدد تبدیل شد. و درست مثل آن (همه آنها در حال حاضر برای تماشا در Max در دسترس هستند).
راجرز به یاد می آورد که او و فیلد چقدر برای یافتن قطعات عالی – چه طراح و چه منحصر به فرد، متعهد بودند. راجرز می گوید: «در ابتدا، ما بودجه های بسیار کمی داشتیم، بنابراین بیشتر آزمایش کردیم. ما همیشه کار میکردیم – اهمیتی نمیدادیم، میخواستیم نمایش فوقالعاده به نظر برسد.» اغلب، آنها به مغازههایی مانند سطلفروشیهای Ina مراجعه میکردند – جایی که آنها کت پوست معروفی را که کری میپوشد – یا پناهگاه ارزان قرن 21 پیدا کردند. 21 یک شنبه در روز تعطیل ما، و ما می ماندیم تمام روز. شما نمیخواستید چیزی را در Century 21 از دست بدهید.”
در کنار کری، میراندا، شارلوت و سامانتا، طراح لباس، مولی راجرز حضور دارد که با کمک به پاتریشیا فیلد افسانهای در نمایش شروع کرد و اکنون بهعنوان مشتری اصلی نمایش است. AJLT. راجرز میگوید: «به ندرت پیش میآید که نمایشی چنین ماندگاری طولانی داشته باشد. وقتی برگشتم تا فصل یک را انجام دهم و درست مثل آن، انگار یک کمپ تابستانی بود. حتی با وجود اینکه ما در حال انجام یک قلمرو ناشناخته بودیم، مثل اتحاد مجدد با کل بازیگران و خدمه بود.»
راجرز میگوید انتخاب لحظهای از سبک مورد علاقه همه دورانها از این فرانچایز غیرممکن است – بنابراین، در عوض، از او خواستیم 25 نکته برجسته از سری اصلی، دو فیلم بعدی، و AJLT.