همه محصولات ارائه شده در Vogue به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب می شوند. با این حال، ممکن است هنگام خرید چیزی، ما از این مقاله و کمیسیون درآمد کسب کنیم.
باران، برف، یا آفتاب… لوفر ستاره تمام سال در هر مجموعه کفشی است. اما مطمئناً هر لوفری این کار را نخواهد کرد. بهترین برندهای لوفر هر دو عملکرد را به همراه یک لبه غیرقابل انکار شیک ارائه می دهند که هر لباسی را تحسین می کند.
به عنوان مثال طراحی Horsebit گوچی را در نظر بگیرید. بر کسی پوشیده نیست که برداشت الهام گرفته از سوارکاری این برند در مورد لوفر از دهه 1950 به ستونی از سهولت پیچیده تبدیل شده است. و حتی در جدیدترین نمایش باند خانه ایتالیایی، این برند همچنان ثابت میکند که این لوفر چقدر میتواند در هر کمد لباسی جذاب باشد، و آنها را تقریباً با هر ظاهری، از یک لباس چرمی مینی داغ قرمز گرفته تا جلیقههای الهام گرفته از لباسهای مردانه، ست میکند.
با تأکید بر مهارت، برچسبهایی مانند Church’s، GHBass و Grenson نیز به گوچی در فهرست برندهای مورد نیاز که در بخش لوفرها غالب هستند، از سبکهای درشت گرفته تا کفشهای چرم جیر باریک و چرم میپیوندند. اما این همه ماجرا نیست. پیش از این، ما یک دوره آموزشی در مورد بهترین برندهای لوفر تایید شده توسط شما ارائه خواهیم داد ووگ ویرایشگرها – و سبک های مورد علاقه ما از هر کدام، در زیر.
فهرست آرزوهای لوفر
جی اچ بیس
البته، ما مجبور بودیم سازندگان پنی لوفر را در صدر فهرست خود قرار دهیم. در دهه 1930، جورج هنری باس یک دمپایی نروژی را با اضافه کردن یک روح ضخیم تر و بستن یک بند بریده بر روی آن تغییر شکل داد. به سرعت به امروز بروید، و این برند بیانتها هنوز هم برای لوفرهای کلاسیک با قیمتهای در دسترستر مورد استفاده قرار میگیرد.
گوچی
از کیف های دستی مورد علاقه گرفته تا کمربندهای خوش طعم، دلایل زیادی برای دوست داشتن گوچی وجود دارد. اما اگر بیشتر پرسیده باشید ووگ ویراستاران، به شما خواهند گفت که چرم ایتالیایی با کیفیت غیرقابل انکار و ساخت کفشهای این برند است که آنها را بیشتر دوست دارند، بهویژه کفشهای لوفر نمادین آن.
تاد
در اینجا نام تجاری وجود دارد که تاریخچه آن به اوایل دهه 1920 باز می گردد. در روزهای اولیه این برند روی تولید دستههای کوچک کفش در ایتالیا تمرکز داشت، اما اکنون حضور جهانی غیرقابل انکار است. و این برچسب همچنین عنوان مورد علاقه پرنسس دایانا را دارد.
مال کلیسا
برندهای زیادی وجود ندارند که بگویند داستان منشأ آنها در دهه 1600 شروع شده است، به جز چرچ. در انگلستان، آنتونی چرچ پایه و اساس کفشهای دستباف ماهرانه را پایهریزی کرد، اما تا سال ۱۸۰۰ بود که نوههای او به لطف طرحهایی که هم رسمی و هم بدون زحمت شیک هستند، کسبوکار خود را به یک برند جهانی گسترش دادند که هنوز هم مورد تحسین و علاقهمندی است.
گرنسون
CAK Green در ادامه کار پدرش ویلیام گرین، کلمات “سبز” و “پسر” را برای ایجاد نام تجاری گرنسون در سال 1913 ترکیب کرد.
اینجا
برای یک نام تجاری معاصر، به Hereu، که در سال 2014 تأسیس شد، مراجعه کنید. این برچسب به لطف جزئیات زیبا دوخته شده و بافته شده به محبوبیت تبدیل شده است. حتی بهتر؟ تمام طرح ها در کارخانه های خانوادگی در اسپانیا ساخته می شوند.
آیده
اگر به دنبال تجمل گرایی کم اهمیت هستید، Aeyde مورد علاقه شما خواهد بود. طرحهای این برچسب در شهر خنک برلین ایجاد شده و سپس توسط تولیدکنندگان عالی در ایتالیا ساخته میشود.
لورو پیانا
هیچ مصالحه ای در مورد مواد در دفتر مرکزی لورو پیانا وجود ندارد. کفشهای راحتی خواهید دید که از باکیفیتترین چرم و نرمترین جیر ساخته شدهاند. وقف به تعالی همگی با میل به خلق بهترین ژاکت های ترمه آغاز شد، و در حالی که آن ها مطمئناً هنوز هم وجود دارند، این کت و شلوارهای بی انتها هستند که به قهرمانان امروزی در کمد لباس های ما تبدیل شده اند.
بوژوت
خودتان را بسیار خوش شانس بدانید که پاهایتان را در یک جفت کفش راحتی بوژو قرار می دهید. در مجموع حدود 36 ساعت طول می کشد تا یک جفت با دست بسته و دوخته شود – و این تعهد به سنت است که بوژو را در بین بقیه متمایز می کند.
اسکاروسو
Scarosso با تعهد به عظمت سازش ناپذیر در تمام جنبه های فرآیند تولید کفش، شفافیت و شیوه های اخلاقی در فرآیند تولید را به عنوان یکی از فلسفه های اصلی خود با اطمینان از ایمن بودن شرایط کار کارخانه برای صنعتگران در اولویت قرار می دهد.
M.Gemi
ماریا گنگمی، بنیانگذار M.Gemi، تقریباً به همان اندازه که برای صنعتگرانی که در پشت صحنه برای ساخت آن کار می کنند، به کفش علاقه دارد. به امید حفظ هنر چندصد ساله، او از نزدیک با یک تیم ماهر برای ایجاد دستههای کوچک از هر سبک همکاری میکند.
ردیف
The Row به نام خیابان لندن که به خاطر خیاطیهای سفارشیاش معروف است، تکههای الهامگرفته از لباسهای مردانه را انتخاب میکند و دوباره آنها را برای زنان امروزی تصور میکند. در حالی که راههای زیادی برای گنجاندن این برند در کمدهایمان وجود دارد، ما بهویژه طرفداران کفشهای مینیمالیستی آن هستیم که هرگز از مد نمیافتند.
آتلیه ATP
بهترین راه برای توصیف آتلیه ATP به قول خود این برند است: همه چیز درباره لوکس هوشمند است. اگر به دنبال سرمایهگذاری بر روی لوفرهایی هستید که کیفیت را با طراحی جاودانه تطبیق میدهند، از سال 2011 این یک اولویت بوده است.
سانتونی
در سال 1975، خانواده سانتونی شروع به کاردستی کفش برای مردان در منطقه Le Marche در شرق ایتالیا کردند. امروزه، یک پیچ و تاب مدرن در کلاسیک برای زنان با شبح های براق و توجه بی عیب و نقص به جزئیات ایجاد می کند.