سبکی خاصی فصل را القا می کرد و این فقط پاسخی به گرمای سوزان نبود. Walter Van Beirendonck و Emporio Armani خیاطی خالص ارائه کردند، در حالی که Anthony Vaccarello و Dries Van Noten از Saint Laurent پارچههای پر وزن را انتخاب کردند. این حس ظرافت به شبحهای کلیدی فصل که به شکل پر زرق و برقی متمایل میشدند گسترش یافت. جلیقهها و تاپهایی که سال گذشته بر باند فرودگاهها تسلط داشتند – و اکنون خیابانها را اشغال کردهاند – جای خود را به جلیقهها و کتهای تکی دادهاند و بدنهای تقریباً همیشه لاغری را که آنها را پوشیدهاند آشکار میکنند (اما این یک داستان برای گزارشی متفاوت است) . جالب است که لباسهای مردانه معمولاً رهایی را از طریق وام گرفتن از حالت عجیب و غریب پیشنهاد میکنند – سینگلها، تاپهای آویزان، و پارچههای هوادار و شیک برای مردان دگرباش و همجنسگرا ترند نیستند، بلکه لباسهای زنانهای هستند که جامعه ابتدا برای شکستن آنها انتخاب کرد. عاری از هنجارها، و اکنون آنها هر مرد دیگری را آزاد می کنند.
داستان بزرگ کلکسیون های مردانه بهار 2024؟ منظره این همه. از پلهای بسته (Louis Vuitton، Kenzo) گرفته تا طبقات متحرک (Dior Men) و قایقسواری در کنار قصر (Jacquemus)، نمایش مد به عنوان نمایشی مجلل و نمایش قدرت، ثروت، و دسترسی همچنان به ارتفاعات جدیدی میرسد. من تعداد بیشتری پهپادها را دیدم که بر فراز نمایش ها معلق بودند تا دوربین هایی که از لباس هایی که ظاهراً آنجا بودیم عکس می گرفتند. در مورد پخش زنده برند، آنها به طور فزاینده ای در بزرگنمایی خوب شده اند بیرون برای گرفتن بزرگی صحنه، اما برای شما خوش شانس، اینجا در ووگ باند، کسب و کار ما هنوز در حال بزرگنمایی است که در.
در نقطه مقابل این طیف، جزئیات مفید همه جا از ویترین کارخانه سیلویا ونتورینی فندی در فلورانس گرفته تا مشارکت Chitose Abe Carhartt در Sacai وجود دارد. اما به جای پیشنهاد بازگشت به سنت، این جلیقهها و کمربندهای ابزاری که به نظر میرسند اما دست نزنید، مردانگی را به شکلی که ما میشناسیم نشان میدهند: مردانی که این لباسها را میپوشند روزهای طولانی را در کارخانه نمیگذرانند، و حلقههای نجار آنها چکش را نگه نمیدارد.