کفش های بازیگوش و شاد برونو فریسونی بازگشته اند—و لحظه ای خیلی زود نیست

فریزونی آزاد بود تا هر طور دلش می‌خواست طراحی کند. و در حالی که سیلوئت های او به کلاسیک بودن تمایل دارند، هرگز انتظار نمی رود و هرگز خسته کننده نیستند – دقیقاً مانند زنانی که فریزونی به آنها توجه می کند. او می‌گوید: «زنانی که کفش‌های من را می‌پوشند شخصیت بسیار قوی‌ای دارند. آنها عاشق فانتزی هستند و چیزی متفاوت را دوست دارند.

بازگشت او به موقع است: پس از تکامل اخیر به سمت کفش‌های کتانی، پاشنه‌های پایین‌تر، و کفش‌های زشت، پوشیدن چیزی بسیار بازیگوش، رنگارنگ و بسیار زیبا مانند یک سرپیچی شادی‌بخش به نظر می‌رسد – و به گفته فریزونی، این فقط اشاره ای به آنچه در آینده است. “انتظار جسارت بیشتر، منحصر به فرد بودن بیشتر را داشته باشید – چه در مواد، شکل یا حجم.” او به من اطمینان می دهد که پالایش در سطح بالای فعلی خود باقی خواهد ماند. “من معتقدم کفش های جذاب و پیچیده نیاز به به روز رسانی دارند.”



منبع

عکس: با حسن نیت از برونو فریزونی

او یک بار دیگر از ژاکت‌های جین نجات‌یافته به‌عنوان ماده منبع برای برخی از قطعات استفاده کرد – فریزونی می‌گوید: «استفاده از مواد موجود فوراً عامل جالبی است. یکی از قاطرها پس از اینکه یک تکه چرم را به روشی خاص پوشاند و متوجه شد که شبیه مجسمه‌ای از جان چمبرلین است، زنده شد که شاید بیشتر به دلیل استفاده از آهن‌های ضایعاتی از اتومبیل‌های قدیمی شناخته شده است.

با این حال، مدت زیادی پس از ترک ویویر، فریزونی متوجه شد که نمی تواند یک بار دیگر در برابر طراحی مقاومت کند. این به دستکاری پارچه‌ها برای دیدن ظاهر آنها روی یک کفش تبدیل شد، که منجر به ساخت نمونه‌هایی شد که منجر به راه‌اندازی مجدد برونو فریزونی به عنوان یک «استارت‌آپ» شد. “این چیزی بود که من نمی توانستم نه فریزونی پرشور از خانه اش در لو مارای پاریس بر روی زوم می گوید.

سه سال پس از اینکه برونو فریزونی برچسب کفش خود را در سال 1999 راه اندازی کرد – پمپی متشکل از تکه های جین که از یک ژاکت قدیمی ساخته شده بود، ساخته اولیه بود – از او خواسته شد تا راجر ویویر، خانه فرانسوی فرانسوی را که به لطف سگک دار مربعی آن حذف نشدنی است، احیا کند. فیلم کوتاه کاترین دونو در خوشگل دو ژور. زمانی که فریزونی آخرین کلکسیون Vivier خود را در سال 2018 به نمایش گذاشت – او خط خود را در سال 2011 بسته بود – شهرت خود را به عنوان یک طراح خارق العاده که در استفاده از پر، جواهرات و گلدوزی با یک رها کردن بی پروا و رویایی مهارت دارد، تثبیت کرده بود.