Ugg برای مقابله با تبدیل شدن به یکی دیگر از گرایشهای کفشهای سبک و زودگذر، به خارج از قلمرو کفش سنتی خود نیز رفته است. در آینده، Ugg قصد دارد هیجان اطراف برند را در دسته بندی کیف دستی و لباس حفظ کند. (تلفار کیفهای Ugg را مینی برش میکرد، در حالی که طراح Feng Chen Wang روی کتهای Ugg شرلینگ همکاری کرد.) Frain میگوید: «آینده ما دارای دستههای بیشتری است و میخواهیم این نوآوری را ادامه دهیم. با توجه به کفشها، این برند قصد دارد مجموعهای از سبکهای یونیسکس آوانگاردتر خود را نیز افزایش دهد. فرین می گوید: «ما مردم را با محصولاتی که از ما انتظار ندارند غافلگیر می کنیم. این برچسب همچنین به ابتکارات پایداری نیز توجه دارد: به عنوان مثال، در سال 2021، Uggrenew را راهاندازی کرد، یک برنامه نوسازی که در آن میتوان چکمههای Ugg را که قبلاً در اختیار دارند، تعمیر کرد. فراین میگوید: «ما متعهد به کاهش ردپای کربن خود هستیم و اهداف و سرمایهگذاریهای بلندمدتی داریم که محصولاتمان با مواد احیاکننده ساخته میشوند.
همکاری Ugg با Shayne Oliver
عکس: با حسن نیت از Ugg/Noah Dillon
البته، زمانی که یک برند چنین لحظه موفق و آرزویی را سپری می کند، این نگرانی وجود دارد که حرکت ناگهانی متوقف شود. در حالی که کفش های زشت و شیک مانند کروکس یا سالومون در مد هستند در حال حاضر، لزوماً فصل آینده اینطور نخواهد بود. با این حال، Frain و تیم طراحی Ugg نگران تبدیل شدن Uggs به یک مد نیستند. در واقع، آنها اصلاً خود را جزئی از روند زشت شیک نمی دانند. فرین میگوید: «ما میدانیم که روند کفشهای «شیک زشت» محبوب و رایج است، اما ما اینطور نیستیم. کاری که ما انجام می دهیم بسیار زیبا، متفکرانه و با دقت زیادی ساخته شده است. ارتباط مصرف کننده ما با نام تجاری واقعاً مربوط به اصالت است – نه طنز. تمایز بسیار بزرگی بین کنایه بودن و آن چیزی که هستید و عذرخواهی نکردن وجود دارد.»