چگونه چکمه‌های Ugg دوباره به داغ‌ترین کفش‌های جدید مد تبدیل شدند

Ugg برای مقابله با تبدیل شدن به یکی دیگر از گرایش‌های کفش‌های سبک و زودگذر، به خارج از قلمرو کفش سنتی خود نیز رفته است. در آینده، Ugg قصد دارد هیجان اطراف برند را در دسته بندی کیف دستی و لباس حفظ کند. (تلفار کیف‌های Ugg را مینی برش می‌کرد، در حالی که طراح Feng Chen Wang روی کت‌های Ugg شرلینگ همکاری کرد.) Frain می‌گوید: «آینده ما دارای دسته‌های بیشتری است و می‌خواهیم این نوآوری را ادامه دهیم. با توجه به کفش‌ها، این برند قصد دارد مجموعه‌ای از سبک‌های یونیسکس آوانگاردتر خود را نیز افزایش دهد. فرین می گوید: «ما مردم را با محصولاتی که از ما انتظار ندارند غافلگیر می کنیم. این برچسب همچنین به ابتکارات پایداری نیز توجه دارد: به عنوان مثال، در سال 2021، Uggrenew را راه‌اندازی کرد، یک برنامه نوسازی که در آن می‌توان چکمه‌های Ugg را که قبلاً در اختیار دارند، تعمیر کرد. فراین می‌گوید: «ما متعهد به کاهش ردپای کربن خود هستیم و اهداف و سرمایه‌گذاری‌های بلندمدتی داریم که محصولاتمان با مواد احیاکننده ساخته می‌شوند.

همکاری Ugg با Shayne Oliver

عکس: با حسن نیت از Ugg/Noah Dillon

البته، زمانی که یک برند چنین لحظه موفق و آرزویی را سپری می کند، این نگرانی وجود دارد که حرکت ناگهانی متوقف شود. در حالی که کفش های زشت و شیک مانند کروکس یا سالومون در مد هستند در حال حاضر، لزوماً فصل آینده اینطور نخواهد بود. با این حال، Frain و تیم طراحی Ugg نگران تبدیل شدن Uggs به یک مد نیستند. در واقع، آنها اصلاً خود را جزئی از روند زشت شیک نمی دانند. فرین می‌گوید: «ما می‌دانیم که روند کفش‌های «شیک زشت» محبوب و رایج است، اما ما اینطور نیستیم. کاری که ما انجام می دهیم بسیار زیبا، متفکرانه و با دقت زیادی ساخته شده است. ارتباط مصرف کننده ما با نام تجاری واقعاً مربوط به اصالت است – نه طنز. تمایز بسیار بزرگی بین کنایه بودن و آن چیزی که هستید و عذرخواهی نکردن وجود دارد.»

با این حال، هر سبک ویروسی که Ugg قصد دارد در آینده نزدیک منتشر کند، می‌توانید روی مجموعه‌های این برند شرط بندی کنید تا همیشه به نمادین‌ترین بوت کلاسیک خود بازگردید. به این معنی که به این زودی انتظار عرضه یک کفش ورزشی یا کفش کتانی براق و غیر براق را نداشته باشید. فرین می‌گوید: «وقتی محصولی را عرضه می‌کنیم، واقعاً می‌خواهیم احساس خوبی داشته باشد. ما نمی‌خواهیم خیلی تلاش کنیم یا دروغگو باشیم.» این برند قبلاً هیستری مصرف کننده را تجربه کرده است، بنابراین این بار چکمه دنج قطبی خود را دو چندان کرده و با افتخار از آن حمایت می کند. فرین می‌گوید: «مد می‌تواند چرخه‌ای باشد، بنابراین برندهایی که به ریشه‌های خود وفادار می‌مانند – و راه‌هایی برای هماهنگی با روندها پیدا می‌کنند – همانهایی هستند که در راس آن قرار می‌گیرند. چکمه Ugg ستاره شمالی ماست. این چیزی در گذشته ما است که یک گنج است – و کلید آینده ما است.



منبع