چرا همه خاطرات خوبی از یقه یقه اسکی گپ تعطیلات دارند؟

لورن سرویدئو در یقه یقه اسکی شکاف.

عکس: با حسن نیت از Lauren Servido

این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.

افراد زیادی در هر صنعتی که در آن هستند – مد و مد یا نه – وجود دارند که به من پیام داده اند که چرا این ژاکت را دوست دارند، از مدل مارتا هانت گرفته تا دوست دبیرستانی من اشلی. Lauren Servideo، بازیگر، یکی از آنها را با قیمت 8 دلار در Poshmark پیدا کرد. او می گوید: «نه گفتن سخت بود. “من می‌خواستم از افراد بدجنس احساس یک جنون کوچک داشته باشم.” بسیاری توجه دارند که تکرارهای متفاوتی داشتند، مانند PR سارا مری کانینگهام که به خاطر می‌آورد: «من ژاکت راه راه را داشتم که روی همه دختر بچه‌ها نگه داشت. بدون یقه یقه، اما مربوط به سال 99 بود و من آن را تمام سال آخر و در دانشگاه می پوشیدم. برای آن دسته از نسل‌های جوانی که در زمان عرضه یقه‌ی یقه‌پشت کلفت پوشک داشتند، به دلیل محبوبیت این ژاکت، بنیان‌گذار قاب گوشی Wildflower، اینفلوئر و عشق همه شیطنت‌ها، Devon Lee Carlson را می‌دانند. در دسامبر 2020، او ژاکت را زیر یک جفت کت و شلوار با یک کیف بافتنی مشابه رنگارنگ شانل پوشید. اثر کارلسون هنوز قوی است و زیر پست اینستاگرام من، یکی از کامنت‌گذاران حتی نوشت: «در Depop دنبال یکی می‌گشتم و دیدم که شخصی آن را به قیمت 250 دلار به عنوان ژاکت «دوون لی کارلسون» درج کرده است.



منبع

بیس که از سال 1996 تا 2000 در گپ کار می کرد، از این ژاکت به خوبی یاد می کند. بیس می‌گوید: «عبارات جالب برای گپ برای تعطیلات 2000 «تعطیلات اینجاست» بود و هیچ چیزی بیشتر از ژاکت یقه‌قهوه‌ای درشت تجسم آن احساس نبود. “این اقلام پنبه ای ضخیم یک تغییر قابل توجه برای Gap بود. این شرکت برای چندین فصل قبل، طرح‌های شیک‌تری ارائه کرده بود، بنابراین این محصول برای طیف وسیع‌تری از مشتریان از نظر سن و فرم بدن جذابیت داشت.

محتوای TikTok

نسخه درشت آن سیلوئت شیک، و آن راه راه های وحشی، زاییده فکر الیوت استیپلز، طراح سابق گپ بود. او ابتدا در سال 1996 یک نسخه نازک تر به نام ژاکت راه راه دیوانه را ابداع کرد که از پشم بره خنثی و رنگین کمانی ساخته شده بود و به شکل یقه ای ساخته شده بود. استیپلز می نویسد: «البته، رنگین کمان برنده آشکار بود و به نماد شکاف فوری تبدیل شد. گپ که یکی از پرفروش‌ترین‌ها بود، در سال 2000 این طرح را مورد بازنگری قرار داد و آن را به یقه‌ی یقه‌ای درشت تبدیل کرد. در چهار مدل در سه سایه نشان داده شد. Staples در مورد احساس Gap در آن زمان صحبت می کند، که منعکس کننده رونق خوش بینانه فراتر از برند و خرده فروشی به عنوان یک کل است. حال و هوای The Gap در آن زمان باورنکردنی بود. زنان در حال اجرا و رشد بودند. همه چیز در مورد اقلام قاتل در رنگ های شگفت انگیز بود. همه می دانستند که این یک موفقیت فوری خواهد بود. من به یاد دارم که ژاکت را روی یک گروه 10 مدلی ارائه کردم که همگی یک ژاکت یقه اسکی پوشیده بودند اما در رنگ های مختلف. “در آن زمان، ساده ترین ایده ها چنین هیجانی ایجاد می کرد.”

من خرید را در TikTok و Instagram پست کردم و پیام های خاطرات مردم از ژاکت شروع به سرازیر شدن کرد. از چیزی که یادم میاد خوشحالم قبل از 11 سپتامبر بود و زمانی که ماکسیمالیسم تازه وارد مد اصلی شده بود، نقطه ای شیرین در صنعت.