چرا بلا حدید به بهترین لباس سال 2022 انتخاب شد؟

سپس جنبه قدیمی وجود دارد. مانند حدید، در حال حاضر تمام دنیا از لباس های وینتیج سیر نمی شوند، اما در نحوه انتخاب حدید و دیگر افراد مشهور برای پوشیدن لباس های قدیمی تفاوت وجود دارد. بسیاری از افراد مشهور تمام تلاش خود را کرده اند تا یک شماره کمیاب گالیانو یا یک دامن آرشیوی روبرتو کاوالی را بکارند. به هر حال، وینتیج به راهی برای افراد مشهور تبدیل شده است تا اعلام کنند اکنون جایگاهی در حوزه مد دارند. اکنون، ادیسون رائه، ستاره ملکه پاپ TikTok، یک تازه‌کار نسبتاً تازه وارد دنیای مد، را می‌بینیم که در یک رویداد LACMA شرکت می‌کند که مهمان‌ها منحصراً در گوچی حضور دارند و او با لباس مجلسی قدیمی Jean-Louis Scherrer است. ما حرکات مشابهی را از کایلی جنر، آریانا گرانده، سیمی هیز و غیره دیده ایم. Vintage به یک بیانیه بصری تبدیل شده است که سلبریتی ها از آن برای علامت دادن “من متفاوت هستم” استفاده می کنند و دیدگاه مد دارند، در حالی که در واقعیت، همه آنها شروع به یکسان به نظر می رسند. در نهایت، وقتی بسیاری از سلبریتی ها سعی می کنند از طریق وینتاژ وارد دنیای مد شوند، جای خالی آن احساس می شود زیرا هیچ ارتباط اساسی با لباس هایی که می پوشند ندارند. جام‌های قدیمی آن‌ها شبیه همه چیز و هر چیزی شده است.



منبع

نیویورک، نیویورک – 9 اکتبر: بلا حدید در ترایبکا در 9 اکتبر 2022 در شهر نیویورک دیده می شود. (عکس از Gotham/GC Images)عکس: با حسن نیت از Getty Images

افراد مشهور پاپاراتزی هر روز روی سیم ها هستند. ما شاهد چرخش مداوم نام هایی مانند کندال جنر، هیلی بیبر، و حتی خواهر بزرگتر خود حدید، جیجی هستیم. اما به نظر می‌رسد که بلا همیشه تجارت را هدایت می‌کند و روندهای ویروسی را به شیوه‌ای خاص هدایت می‌کند. اثر حدید این است که این مدل 26 ساله الگوریتم استایل خیابانی را به کار گرفته است که هیچ سلبریتی دیگری نتوانسته است آن را به خوبی انجام دهد. او – یا احتمالاً استایلیست / خریدار شخصی / مشاور او – هنر لباس پوشیدن ساده شیک را می‌داند که در نهایت باعث می‌شود او قابل دسترس به نظر برسد و ظاهرش دست یافتنی به نظر برسد. در آن ظاهر به ظاهر دقایقی آخر و پیتزا، دستور العمل سبک نقطه شیرین وجود دارد: فاکتور قدیمی یا نمی توانم آن را بدست بیاورم (آن کت چرم ole OC و تی شرت گرافیکی یکپارچهسازی با سیستمعامل) وجود دارد. بی حوصله، فقط پرتاب شده-این-در علاوه بر این (tighty-whities)، و قرمز داغ قطعه نام تجاری بزرگ (آن Uggs پلت فرم). کل مجموعه ترکیب کاملی از دسترسی تجاری و موارد کمیاب است که حداقل از نظر زیبایی شناسی قابل تکرار هستند. هر کسی می تواند یک کت چرم بزرگ و یک تی شرت گرافیکی بد بو پیدا کند. هر کسی می تواند دستگیر کند مقداری نسخه Ugg، اگرچه ممکن است نسخه مینی پلتفرم فروخته شده نباشد.