برای پیش از پاییز، او به دنبال یک «دستکاری مجلل» مختصر، به قول خودش، از کت سنگر بود، که ماهیت اصلی کمد لباس کلاسیک آن را به مجموعه ای از تجسم های جایگزین گسترش داد. او گفت: «از نظر طراحی، چیزی که به نظر من جالب است، دادن روحیهای به لباسهای ورزشی و لباسهای غیررسمی است که یک پیچ و تاب از احساسات و زرق و برق را به لباسهای بیرونی کاربردی وارد میکند.» برای این منظور، او سنگر را به یک بمب افکن کوتاه و چسبان با چرم ناپا نرم کره ای، یا به یک ژاکت صحرایی که در قسمت کمر بسته شده بود، به یک پیراهن دراز همسان جفت کرد تا جلوه ای یکدست به آن بدهد.
در جای دیگر، سنگر به یک مانتو روپوش تخریب شد، یا به آن طعم نظامی داده شد، یا دوباره به یک کت شیک تبدیل شد. برای افزایش بیشتر حس حسی که چیاپونی دنبال میکند، پارچههای باکیفیت حسی لامسه داشتند، مانند چرم ناپا، پنبه لاستیکی و پشمهای برس خورده نرم. او گفت که اجرا “به اندازه لباس شب دقیق بود” و به نکات فنی طنزپردازی اشاره کرد که به هر یک از قطعات شخصیت می بخشید، مانند دوخت اشاره به خیاطی مردانه دهه 70، یا درزهای تقریبا نامرئی به هم پیوسته. پالت غنی نارنجی، قرمز تیره و فیروزهای نیز دیدگاه طراح را در مورد آنچه که او به عنوان «هویت حسی، انسانی و زنانهتر برای تادز» توصیف میکند، برجسته کرد.