جوانسازی میسونی در دستور کار فیلیپو گراتزیولی قرار دارد. کاهش پالت رنگ، اجازه دادن به الگوهای امضای خانه بر روی سیلوئتهای منظم تنفس، و چرخاندن برچسب در جهتی مقرون به صرفه در حالی که آن را “بی سن و زمان” نگه میدارد – در یک کلام، او پیام را سادهتر میکند و آن را تا حدی کم میکند تا آن را باز کند. به مخاطبان گسترده تر او گفت: «این جنگ صلیبی میسونی من است.
احساس ذاتی میسونی احساس سرزندگی، اشتیاق، و شادی خود به خودی د وور است. فراتر از تمایل خود به کاهش، گرازیولی می خواهد این ریتم را حفظ کند. او برای شبهای تابستانی راحت، لباسهای توری برشخورده ارائه میکرد که با درخشش پولکدار انرژی میگرفتند. لباسهای لولهای باریک با برشهای بریدهشده و مجموعههای زهدار. و نوارهای اسپاگتی ساتنی با لبههای حاشیهدار برای گرمای مهمانی. بسیاری از جداکنندههای کاربردی نیز بخشی از معادله بودند: شلوارک، شلوارک، بلوزهای برشخورده و تاپهای تیوپی، تکانی به لوازم اصلی تابستانی میدادند.
برای استراحت، رنگهای کمرنگ آرایشی و شربت با سفید نوری و مقداری مشکی در هم آمیخته شدند تا چرخشی تازه به طرح رنگ بدهند. خطوط براق و با تمرکز بر طول های کوتاه شده حفظ می شدند. و گرافیک ها کوچک شده یا به جلوه های تکه تکه میکرو ماکرو بزرگ شده اند. به نظر می رسد که “Missoni Light” کوکتل تابستانی Grazioli باشد – مواد کمتری، طعم ملایم، نه خیلی تند. او معتقد است که “مینیمال بودن پارچه ها و الگوها را گویاتر می کند.”