مجموعه Kith Resort 2023 | ووگ

اما فیگ احتمالاً به چیزهای بدیهی راضی نیست و اینجاست که همه چیز جالب می شود. ژاکت پشمی کلاسیک را در نظر بگیرید که به جای آن از پشم گوسفندی استفاده می شود که جلوه پارچه بوکله را داشت. یا الگوی پازلی تکه تکه ای که روی یک ژاکت ساده که به شکل آستر کت بود و برای پوشیدن به عنوان لایه بیرونی یا وسطی مناسب بود. به راحتی می توان هر دو مورد را با وینتاژ اشتباه گرفت، به جز لوگوهای Kith که به طرز ماهرانه ای روی آنها نقش بسته است. یک ژاکت صحرایی با چندین جیب در پارچه‌ای با تکنولوژی قرمز روشن (“با دست نخی”) شبیه آن چیزی است که ممکن است کسی به طور تصادفی از کمد والدینش بدزدد و سپس وقتی کسی آن را تعریف می‌کند مخفیانه به خود ببالد. آن را با شلوار کالسکه‌ای سبز رنگ، که جزء اصلی کمد لباس کیث بود، ست کرد. شلوار باربری ممکن است در حال حاضر یک ترند باشد، اما فیگ می داند که چگونه آنها را به درستی انجام دهد. برخی از سبک ها دارای ساق پهن تر هستند، برخی دیگر کمی مخروطی هستند. او همچنین آن‌ها را از پنبه‌ی شل‌وغ و «پارچه‌ای که به نظر می‌رسد مانند کرفس است» درست کرد.

چیزی که در مورد لباس های کیث در حال حاضر وجود دارد این است که باید آنها را احساس کنید تا واقعاً آن را بدست آورید. زیپ یک Marmot غول پیکر Biggie Puffer (یک همکاری در اواخر این زمستان) را باز کنید و داخل یک آستر تونال آشکار می شود. شلنگ‌های سرسبز و کت‌های عروسکی، پشم‌های نمدی، و حتی یک کت پف‌کرده با رنگ نیلی ژاپنی با جزئیات ساده اما نفیس دوخت سفید وجود دارد. در لوک بوک نیست اما احتمالاً می خواهید آن را جستجو کنید. «من می‌خواهم شناخته شوم [our fabrics]فیگ گفت. «این پارچه‌ها ماده‌ای دارند، هیچ چیز «سریع» به نظر نمی‌رسد، و برخی از آنها بسیار گران هستند، و ما به برخی از حاشیه‌ها ضربه می‌زنیم. چون همه باید بتوانند برخی از این پارچه ها را بخرند، می دانید؟ برای ما مهم است.» بچه هایی که در صف هستند ممکن است به زودی همراهان بزرگتری داشته باشند.



منبع

چالش فیگ و تیمش در حال حاضر ایجاد تعادل بین خواسته های جدید و بالغ تر اوست (“من نمی خواهم مانند یک پدر بدون [people] او گفت که بچه‌ام را با خودم می‌بینم،» با خواسته‌های بچه‌هایی که بیرون فروشگاه‌هایش صف می‌کشند (احتمالاً «نمی‌خواهم مثل پدر به نظر بیایم»، تمام قد). تا اینجای کار، من می‌توانم بگویم، آن‌ها با سختی به این چالش پاسخ می‌دهند. یک ژاکت چرمی قرمز رنگ با تکه‌ها و گلدوزی‌هایی که مکان‌های فروشگاه‌های کیث در سراسر جهان را نشان می‌دهد، راهی واضح برای ازدواج این دو غریزه است – چرم لذیذ، ایتالیایی است و احتمالاً با افزایش سن بهبود می‌یابد.

رونی فیگ با ایجاد حال و هوای جدید در کیث – پارچه های لوکس و سیلوئت های کلاسیک با پیچ و تاب – اکنون آزاد است تا محدودیت های علایق فعلی خود را گسترش دهد. او در استودیوی گسترده این برند در ویلیامزبورگ گفت: “من اکنون 40 ساله هستم، سلیقه من در پارچه ها و لباس ها در طول سال ها تغییر کرده است.” اما برای من مهم است که مشتریان را از زمانی که برای اولین بار در 28 سالگی افتتاح کردم، در این سفر جذب کنم. من فکر می کنم پوشش کامل طیف شخصی که برای اولین بار وارد برند می شود بسیار مهم است.