مجموعه Givenchy Pre-Fall 2023 | ووگ

ویلیامز که تا به حال یکی از پیشگویان متعهد آن معاصر بود، از آن زمان به گفتگوی خود با آنچه قبلا گفته شد ادامه داده است. او گفت: “من مدتی را با خانواده اش گذراندم و آنها برخی از طرح های قدیمی او را به من نشان می دادند، در واقع از زمانی که او در Schiaparelli بود، قبل از اینکه برند خود را راه اندازی کند. او بسیار خلاق بود. و بسیار جالب است که ببینید بسیاری از کدهای طراحی که زبان طراحی او را تشکیل می‌دادند چقدر زود ایجاد شدند. خیلی باحاله.”

دی‌ان‌ای بنیان‌گذار عمدتاً از طریق زنانه تعریف می‌شد: از طریق الهه‌هایی از جمله آدری هپبورن و ژاکلین کندی اوناسیس، ژیوانشی تعریف اواسط قرن از سوگنه را شکل داد. در اینجا، پرها، کریستال‌ها، و سطل‌های کاسه‌ای بافتی به قطعات شب با دقت برش داده شده با تزئینات و کمان اضافه کردند. به طور گسترده‌تر، تأثیر متقابل بین کدهای مد Givenchy و حساسیت‌های دموکراتیک‌تر ویلیامز در تضاد مواد و فرم – ژاکت‌های کامیون‌دار و MA1 در پشم/ابریشم – و مجاورت‌های متضاد که عمدتاً توسط دوگانگی بین «رسمی» خیاطی و تکه‌های معمولی‌تر مشخص می‌شوند، نشان داده شد. این رویکرد Rive Droite v West Coast با قرار دادن یک ژاکت تاکسیدو در مقابل شورت جین تجسم شد.

“این گفتگو بین کدهای پاریسی خانه و نسخه من از Americana که به شدت تحت تاثیر کالیفرنیا و نیویورک است ادامه دارد.” متیو ام. ویلیامز (نام میانی مایکل) از این قاره و فرهنگ کلکسیون لباس زنانه و مردانه پیش از پاییز برای Givenchy گفت.

برخلاف بسیاری از خانه‌های میراث دیگر پاریس، کدهای منبع Givenchy از سال 2005 یا بیشتر نادیده گرفته شدند، زمانی که یکی از پیشینیان ویلیامز برای اولین بار سفر خود را آغاز کرد. بنابراین، محور فصل گذشته برای در نظر گرفتن برش‌های مناسب، فوق‌العاده و فوق‌العاده زنانه بنیانگذار پاتریسیون خانه‌اش – نام کامل کنت هوبرت جیمز مارسل تافین دو ژیوانشی – به‌طور شگفت‌انگیزی جدید بود و به‌طور غیرمنتظره‌ای طراوت به نظر می‌رسید.

لباس‌های مردانه کمتر با گفتگوی Vendome v Venice Beach آشنا شدند، اگرچه تعداد زیادی خیاطی بزرگ در تضاد با کفش‌های کتانی بسیار فنی و نمونه‌های برجسته‌تر از یونیفرم‌های مردانه معاصر وجود داشت. مخصوصاً لباس‌هایی که با نایلون‌های رنگ‌آمیزی غنی در لباس‌های بیرونی و محموله‌های معمولی منشأ نظامی داشتند، چشمگیر بودند. سخت افزار جدید به شکل یک بست به نام «G-clip» آمد که درودی بر کدهای طراحی اولیه خود ویلیامز بود. ویلیامز از طریق مکالمه خود با ریشه های خانه ای که اکنون سرپرست آن است، هم تفسیر خود را از آن غنی می کند و هم واژگان طراحی خود را گسترش می دهد.



منبع